Tuesday, January 8, 2013

hari lahir yang ke 27

hepi berday to me
hepi berday to me
jhepi berday to me
hepi berday to meeeeeeeeeeeee...
hehehehhe malu....
tutup muke r jap :P

semalam adalah hari lahir aku yang ke 27
nothing special pun yang berlaku semalam
ermmmm...mungkin dah besar gajah macam ni
tak terasa sangat nak sambut berday ni
lagipun aku rase aku mcam dah tu ajer (memang pun)
huhuhuhuuhh

semoga diusia 27 ni menjanjikan beribu kemanisan buat aku sekeluarga
semoga diberi kemudahan dalam semua yang aku lakukan,,,
rezeki yang melimpah ruah
cepat2 peknen...tu yang penting sekarang...

to my dear asben
thanks 4 everything
walau xde ape2 yang awak barikan pade saya
tapi kasih sayang awak yang tak berbelah bagi untuk saya
dah memadai saya bagi saya
terima kasih abang....

sweet 27!!!!!!

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)