Wednesday, January 23, 2013

rupenye aku bukan bersendiri

alhamdulillah hari ni aku masih diberi kesempatan untuk bernafas
syukur sesangat...
tadi saje2 search pasal hidung tersumbat..
ye lah dah dua tiga ari ni hidung tersumbat jer laki bini
laki aku plak pening2 ajer 23 menjak ni
tapi tadi dah makan ubat...tak lah riso sangat kenkenken...hehehhe

dok2 search hal hidung tersumbat ni
jumpelah satu blog ni
blog adieyza....
korang search adieyza.blogspot.com
kalo rase nak bace lah
aku tolong promote ni
hehehehe

dah godek2 blog ni
macam best ajer
tuan blog ni senasib jer ngan aku bab zuriat n mengandung ni
bezanye aku baru jer kawin
tapi dia dah dua tahun kot
so die mungkin banyak lagi lah dugaan dari aku neh

soooo...
ape aku nak kesah kan
ramai lagi yang senasib ngan aku
aku tgk diorang lagi kuat 
sabar jer
aku jer yang emosi lebih2

jadi start ari ni aku malas dah nak pikir2 sangat
usaha tetap usaha
doa mesti selalu..
tu jer yang mampu aku lakukan sekarang

moga-moga aku diberi kesempatan untuk merasai semua tu
semoga kak zana tuan blog adieyza tu pun diberi kesempatan melalui saat suka duka semasa mengandung, bersalin serta membesarkan anak bersama suami tercinta..aminnnnnn...


rindu kat si manje kededek ni

:)

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)