Wednesday, January 16, 2013

cubelah berdikari

acaner aku nak cerita ni
ni hal peribadi sebenarnya...
tapi tak pe lah,,,aku akan cube bercerita dan kongsi ngan korang
ermmmm berat juga dugaan orang berkhawin ni
dan betullah kate orang kita khawin ni 
bukan jer kita kawin ngan suami kite jer
tapi kite kawin ngan seluruh ahli kuage die
setuju tak dengan apa yang aku kate ni????

dan sekarang aku sedang berusaha untuk memahami keadaan yang ade sekarang
bukan berat sangat pun sebenarnya
tapi bila ade sedikit perbezaan tu yang buat aku jadi sikit terusik
ye lah kan...pegangan kita yang dah sekian lame kita pegang
tak senang2 kita nak buang
and jika pegangan itu memang baik n bagus why not kita teruskan
rite????

ntah dari mane n dimana aku nak mula ni
ok lah...kita balik ke tajuk diatas
berdikari...
yessss...hidup aku dari aku kecik sampai besar ni
aku dah terbiasa berdikari ngan sendiri nyer
selagi aku boleh buat aku akan buat
aku dah tanamkan dalam hati sejak aku belajar lagi
aku tak kan menyusahkan sape2 pun
kalo aku mintak tolong ngan orang pun
tu mungkin aku dah tak de pilihan sangat tu
tu lah sampai sekarang....aku lebih senang sendiri
buat segala-galanya sendiri

satu lagi aku ni jenis suka pikir kan orang
aku paling tak suka bila orang susah sebab aku
ko sanggup ke orang lain susah sebab korang
terutamanya mak n ayah korang...
ni janji dari aku mula pandai berpikir lagi
takkan susahkan sape2 
selagi boleh buat,boleh pergi, boleh berjimat, boleh pendam
ermmmmm...

huhhhhhhhhhh
penat nak membebel...
air mata dah jatuh...
so aku berenti dulu lah...

:(



 

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)