Wednesday, January 23, 2013

tak jadi

nak kata macam mane ek
sedih pun ade...tapi tak de lah sedih sangat pun
egat tak yang aku pernah post pasal hadiah yang tak dijangka  tu
sebenarnya aku dapat voucher menginap di Cameron Higland Equatorial Hotel
cek su aku hadiahkan..
katenye nak aku pegi berhoneymoon ngan suami
mulanya memang kami nak sangat pergi
tapi..banyak plak halangannya
satu lagi voucher  ni boleh pegi hanya hari keje
kalo nak pegi hari cuti or cuti umum
kene extra payment plak
korang penpaham lah aku ni
bukan bergaji besar sangat
cukup3 untuk menyara hidup jer :P

setelah berbincang laki bini
kami sepakat cancelkan ajer hadiah tu
kesian kat kami kan...
hehehehhehe...
mugkin bukan rezeki kami lagi
mase2 depan tak tahu lagi acaner kan
so simpan jer lah voucher tu as kenang kenangan

to my beloved cek su
mekasih banyak2 give me this present
next time bagi lah lagi yer :P


ade sape2 yang tak kenal cek su aku
nilah ceksu aku
salah sorang tulang belakang dalam hidup aku
yang dah aku anggap macam kakak
dulu time die tunang
ak dok sebelah die
ni mase aku tunang die plak kat sebelah aku
hehehhe

muahmuahmuah untuk cek su
gilerrr kan...



No comments:

Post a Comment

komen sikit :)