Tuesday, January 14, 2014

2 kali ke KT awal pagi maulidur rasul

Aduh hari ni terasa penat mengantuk semua ada
ye lah pagi2 dah kne bgun sebab nak pick up my sis balik bercuti
habis exam lah katakan...dah lah malam tu ade meeting...
penat oiii...balik2 tu terus mandi then tido...konon time jam pukul 4.30 pagi
alih2 pukul 3.30 lebih kurang adik aku call kate dah nak sampai
ape lagi....kami laki bini basuh2 muke jer terus gerak ke stesen bas
tak nak lah adek aku tu lame no menunggu kitorang
eh aku dulu pun macam tu...kalo boleh turun bas terus nak ade orang datang ambik
tapi nak buat acaner...dulu dan sekarang dah berubah....sobsobsob...
Aku susah xpe...jgn adek2 aku dah lah..Dan Alhamdulillah sekarang ni aku dah senangkan sikit family aku nim.....cun2 kitorang sampai...bas adek aku pun sampai...
huhhhhhmengantok xyah citer lah...kejap2 aku menguap...kan menguap lagi hehehe
sampai2 kat umah terus tarik selimut sambung tido....dan lah aku mimpi sementara aku nak bangun semula jam 6.30 pagi nanti.....

nasib lah terkejut jgk jam 6.30 pagi
dalam mengantok yang amat tu....aku gagahi jugak mandi
ye lah nak gi ambik adek aku yang study kat upsi tu kat airport
canggih betul sekarang...merasa yer korang naik flight2 ni
time2 aku dlu jangan harap la...
kul 7 aku dah gerak airport...tggu tak lama la...flight pun tibe
dan aku dah macam excited plak...
terasa sebak pun ade...ntah ape2 jer..
Tertinjau tinjau aku cari adek aku...mcm lame sangat tak jumpe
padahal baru jer....emo je lebih...




Yang bersweater kelabu tu adek aku
dah rope negro aku tengok
hahahaha....baru ni aku tengok kurus sikit
ni pasal gemuk plak ni
hetan aku...

hurmmmm best tak aktiviti pagi aku
korang ade?????

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)