Thursday, January 16, 2014

makan malam sempena majlis perpisahan

malam tadi ade majlis makan malam sempena perpisahan sahabat kami
dia dah dapat job sebagai penghulu...
majlis semalam buat kat kenyir lake view
korang dah penah pegi ke belum kenyir ni
mane2 yang belum tu,,,sudi-sudikanlah bertandang yer
negeri cantik budaya menarik haaaa,,,ganung lah tu hehehehe
sebenarnya majlis malam tadi bukan jer untuk Pegawai khas kami yang dah dapat new job
tapi ade lah sorang dua lagi yang dapat kerja lain dan jugak ade yang nak berenti sebab nak buat bisness
bagus lah kan...rezeki ade dimana-mana,,,yang penting usaha
and malam tadi bos kitorang sangat lah spoting
suke rasenye...thnaks bos sebab belanja kami makan steamboat malam tadi
actually dalam banyak2 aku makan steamboat...yang semalam adalah yang terbaik
best sangat,,,,portion pun banyak....sampai sendat2 perut aku dibuatnye
tapi aku takdelah makan banyak sangat sebab aku xdelah minat sangat seafood ni
untuk makan - makan biasa tu boleh lah....
jom layan gambo yang tak berapa banyak sangat ni heheheheh
didahului tuan blog dulu
sekarang dah ramai orang jadi perasan kan
gara camera 360 ni
termasuk lah aku...heheheheh


ko dah kenapa bang,,,dok puas lagi ke tido????
 








our menu tonite...
kat atas tu gambo budak yang tak jadi nak diet
hahahaha,,,,makanan banyak sangat tu
sape2 pun leh cancel diet
 
  


ni plak my feveret minuman...fresh apple juice
kawwwww wa cakap lu
walau pun suasana sejuk...tetap jgk nak minum air batu tu
sorrrrrgaaaa wehhhh


seeeee....sampai ketitisan terakhir aku minum
hahahahhaa
 

ni puan hajah maimun ambak
orang lame kat pejabat tu
dah berusia dah pun tapi semangat tetap muda selalu
die berenti sebab dia rase dia dah tak layak lagi bekerja
dan mungkin jugak dia nak tumpukan kat keje2 amal2 yang lain
sebak jugak aku semalam time die berucap
padahal bukan payah nak jumpe
nama pun ade pertalian kennnn...
heheheheh
 

ni lah pegawai khas YB kitorang
now dah jadi penghulu dah
semoga maju jaya lee
mesti laki aku sedih kan...
yelah diorang tu dah lah orang panggil kembar
hari - hari yang dilalui tak kan sama dah kan bang...
xpe saya tetap ade ngan awak samapai bile2...janji...
ehhh temelalut plak
yang nampak sipi2 tu bini tok penghulu lee ni lah
vogue oooo malam tadi...
 

emo lebih2 plak
tu lah bos kami
nanti aku tunjuk gambo bos kami secara depan2
gantang sangat orangnye
hahahaha

yang ni sorang lagi 
nama nyer cantik amir hamzah
tapi kami panggil babu jer
die pun berenti sebab nak tumpukan kat bisness
selamat berjaya yer bu
jangan lupakan kami yer
 

haaaa tu lah bos kami
ensen tak
cakap besar semalammmm
hahahahha,,,mentang2 kamera die gambar cantik
berkali2 ajak kitorang ambik gambar
bos korang hado macam tu????
hahahhaha
 


tengok tu makanan tu
x habis pun kitorang makan
sebagai rumusan majlis semalam adalah sangat best
semua spoting2 sangat
layanan pihak hotel pun sangat2 lah fisrt classs
sampai aku dah rase kasihan plak kat waitress2 kat situ
dok berdiri jer tengok kami makan
pantang dicuit sikit
laju je datang tanye nak ape2 lagi
bagus sungguh lah

tak lupa aku nak ucapkan terima kasih kepada bos yang belanja kami
lain kali belanja lah lagi
hehehehhe
kepada kawan-kawan yang dah dapat kerja lain tu
good luck ye korang
semoga maju jaya selalu
n yang penting jangan lupakan kami di sini
ehhh dah rase nak nagis plak...

k lah...nak gi kesat air mate jap :P

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)