Wednesday, January 8, 2014

sweet 28

salam semua...selamat tahun baru
hehehehe...dah seminggu januari berlalu
baru jer nak terhegeh2 menulis blog ni
nak kate mase tak de
ade sebenarnya,,,mgkin xder mud yang sesuai kot
hehehehhee...

semalam plak adalah hari lahir aku yang ke 28
boleh dah 28????
kejap jer rase mase berlalu...lagi 2 tahun dah nak menghampiri angka 3 plak
takuuuutttt akakkk...

so semalam adalah hari yang amat bermakna lah bagi aku
rase bersyukur jugak sebab masih lagi diberi ruang serta kesempatan untuk terus bernyawa
masih diberi peluang untuk bersama - sama orang yang aku sayang
masih jugak diberi kekuatan untuk mencari rezeki di muka bumi ini
yeeeaaahaaaa...
tua dah rasenyer...

jadi harapan aku tak lain hanya moga diberi kesihatan yang berpanjangan untuk aku
agar aku dapat terus berbakti kepada keluarga tercinta
diharapkan kan jugak agar tahun ni aku diberi peluang bergelar seorang ibu...aminnn
semoga pintu rezeki terbuka luas untuk kami sekeluarga...

cerita besday xde lah sangat
dah tua2 bangka ni rasa malas plak nak selebret..
tapi my darling hubby ade lah ajak kuar makan2
thanks my sayam...always wif me..lap u sangat2...
i tak kesah x de hadiah yang bagai2 dari u
u dah ade ngan i setiap ari pun dah cukup bermakna buat i ni....
tapi kalo ade duit lebih dah jugak mas seketul hehehehe

sekian daripada tuan blog yang dah berumur 28 tahun sehari hari ni...

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)