Wednesday, January 15, 2014

badan rasa tak sihat

selamat pagi semua...
ermmmm lemau jer rase ari nim
tak tahu kenapa ni...dah lah semalam aku sakit pinggang sangat
dengan kerja lagi..berbelah bagi aku jadinye
keje macam aku ni mane kenal erti cuti...
time2 cuti umum tu lah dia sebuk gak nak keje
so korang boleh bayangkan tak macam mane perasaan aku semalam
dah lah sakit - sakit badan
pastu kene plak bekerja...
nasib lah penadol membantu kurang dah sikit ari ni,,,

aku tak tahu kenapa badan aku macam ni
ker sebab aku dah berhenti makan suplement kesihatan tu
mungkin lah kan...tapi tak semstinye
ni pun mari keje aku rase dah tak de semangat jer
nak buat ni rase malas,,,nak buat tu rase malas
hurmmmmm...apa nak jadi lah....
nasib rajin mengadu kat blog ni :P

dah tu jer nak bagitahu,,,


No comments:

Post a Comment

komen sikit :)