Monday, September 19, 2011

bile die cakap begitu dan saya rasa begini

kenapa yer
lidah ni selalu jer berkate 
ok
xde ape2 lah
no hal
ye lah..
tapi hati ni rasa tak sama macam yang lidah selalu kate
kenapa yer

aku pun tak tahu lah
dalam satu2 hal
aku boleh terima
tapi kenapa dalam masa yang sama
aku tak leh nak terima

mana satu ni sebenarnye
kadang2 sakit berperang ngan perasaan ni
siyessss
sejak bercinta cintun ni
aku dah pandai dah sakit2 kat dada ni
sakit yang tak terluah
macam mane nak bagitahu ek
hanya orang2 yang alami jer kot leh rasa
die tak leh dibagitahu ngan kate2
just pemahaman melalui hati ni jer
betul ker tak ni
ni yang aku rasa lah
korang aku tak tahu

tapi bile aku cakap macam ni
korang jangan pikir aku ngan die ade masalah plak
kami still together
still loving each other
cume kadang2 rasa macam ni hadir dalam ati ni
aku lemah untuk melawan....

kepada awak..
kalo awak baca ni
awak jangan riso
egat janji kite ek
saya akan buat sehabis baik untuk kite
awak kekuatan dan kelemahan saya

sayang sayang abang....titik



sekian.............tearsssss


1 comment:

komen sikit :)