Wednesday, September 14, 2011

menangis

samat pagi semua...

ermmm korang pernah menangis tak
bodoh soalan tu kan
sesapa yang tak pernah nangis tu mmg tak normal lah
ke ade orang macam tu
kalo ade sila bagitahu aku yer
sebab aku tak tahu ni :P

aiksss apasal plak tetiba nak cakap pasal menangis ni
agak2 sebab ape ek
ok..meh kite sembang pasal nangis2 ni
hehehehhehe
ade jugak orang macam aku ni yer

ari ni korang ade nangis2 tak
aku dah...
motip bagitahu??????
hahahahhaaha
saje nak raih simpati lah tu
huhuhu

siyessss
aku ni kan sensitip
salah sikit rasa nak nangis
sedih pun aku nangis
gembira pun aku nangis
ngah2 ketawa pun boley aku nangis
boley???????????
hehehehe

aku tak tahu lah kenapa ngan aku ni
kalo aku sakit ati untuk sesuatu
x kire lah sebab apa
n aku x leh nak lepaskan
kompen aku nangis
dah jenis aku macam tu gamaknye
lebih suke pendam
pastu ko sendiri yang merana
padam muke aku kan
hehehehhehe

tapi aku pendam pun bukan lame
jenis aku ni
nak marah jap jer
pastu jap jer sejuk balik
leh suke huahuahua balik
malas nak simpan dalam ati
bukan leh hasil pun kan
apa tu orang kate
like panas2 tahi ayam tu
hahahahhahaha
kotor nyerrrrrrrrrrrr

ha satu lagi kelemahan aku
tak tahan ngan suasana sedih2 ni
aku tengok orang nangis pun aku rasa nak nagis jugak
tgk keadaan lah
takkan budak2 nangis pun aku nk nangis sekali
alahh sebagai contoh,,, kalo ade kematian ke apa
bukan ahli kuarge aku lah
pastu ade lah ahli keluarga simati tu bercerita lah tentang simati tu
die cerita sambil nangis2 kan
so aku pun leh join same nangis
hahahaha
alahhhh kalo tgk drama2 melayu pun aku leh nangis
hahahaha
ni kan plak kes kematian
yer dok
huhuhu

ermmmmm lagi2 ape ek leh wat aku menangis
owhhhhh
kalu bersangkut paut ngan kejayaan
aku kalo tgk budak2 berjaya
aku rasa semacam jer kat dalam hati ni
perut pun ade rase sesuatu
tapi x tahu nak cakap rasa yang macam mane
pastu mulalah aku terimbau kesah lame
dulu kan kuage aku susah
sekarang ni Alhamdulillah lah
tak senang sangat
tapi boleh lah
bersyukur sangat
ermmm kan dah rasa nak nangis ni
huhuhuhuhuhu

kkkk
dah lah
nanti banjir plak blog ni
sambil sapu setitik air mata nak tumpah ni :P
huhuhuhuhu

*nape rase sedey jer ari ni............




No comments:

Post a Comment

komen sikit :)