Monday, September 5, 2011

raya 2011

salam semua
selamat hari raya
mood raya dah sikit2 nk hilang ni
yer dok
heheheheh
sebenarnya payah sangat nk mulakan entry ni
tapi aku gagahi jugak untuk blog aku yg tersayang ni
dan untuk korang jugak yang x jemu2 menbaca blog ni
yang sudi singgah tu
mekasih banyak2

actually
raya tahun ni macam tahun lepas gak
nak kate best tak best jgk
tapi boleh lah
tak baik kalo aku cakap x best
hehehehe
ade lah manisnyer tu
yang pasti raya tahun ni makin meriah
maklumlah rumah aku dah besar sikit
walaupun x ssiap sepenuhnye
tapi alhamdulillah
boleh lah setakat nk buat beraya tu
huhuhuhuhuhu

ermmmm pasal persiapan tahun ni
meriah ok
tak tipu aku cakap kat korang
sehari sebelum raya tu
pagi2 lagi kami anak beranak dah dok dapur
buat apa yang patut
macam2 lah
buat kek
rebus nasi himpit
buat rendang tapi x bape nk jadi
macam2 lah
bajet nk tido awal malam raya
sudahnye kul 3 pagi baru masuk tido
voleyyyyyyy????????????
hehehehehe
mak aku gubah bunga kul 2 pagi
amacam????
semangat berbunga ke tak ni
memang leh bagi reward ni
hahahahhaah

so kesimpulannye
raya tahun ni meriah
tadi kate tak kan ghhehehe
takde..
aku ambik secara keseluruhan meliputi seluruh keluarga
namun jauh disudut ati aku
kemeriahan tu x de lah seberapa
tapi syukur sangat2 dengan apa yang ade sekarang ni
Alhamdulillah

ehhhh lupa nak bagitahu
kene gak bagitahu
sebenarnya raya ni aku ade sentap ngan seseorang
bukanlah sentap sangat
hampir nak sentap jer
x sentap lagi pun
hehehehehe
banyak no ayat sentap ni kan...
sebab ape aku nk sentap???
yang tu nanti2 lah aku citer
kesudahanya aku hepi jer
xde sentap2 pun
gedik jer lebih
hahahahah


terimalah gambar hambe bersama keluarga tercinta
tahun ni x de tema ok
malas nk pikir n nk cari baju2 yang smaa warna
so baju raya mak cik warna merah k


ni lagi gambar mak cik
gemuk seadenye kan
hehehehe
ade saya kesahhhhhh...

hehehehe

tu jer nk cerita
kalo rajin aku cerita lagi...

selamat hari raya semua

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)