Tuesday, September 13, 2011

hari ke 2

hehehehehe
salam x de
ape x de
tetibe ari kedua
hahahahhaah

x delah
sebenarnya aku nak bagitahu
hari ni dah dua ari aku puase ganti
semalam hari first
saje lah tak announce kat korang
perlu ker????
hahahahha
harap2 ari ni pun succes sampai ke magrib

bukan per
aku dah rasa tanda2 nak datang bulan ni sebenarnye
tapi x jugak datang2
huhuhuhu
lotih dah menunggu ni
hahahaha

kalu ari ni selesai
ade lagi 6 ari
esok kalu tak piyek lagi
insyaAllah nak pose plak
nak ganti cepat2
banyak tu
tak penah2 aku tinggal pose sampai 8 hari
tahun ni leh plak die datang lame2
huuhuhuhuh

semalam mengidam nak makan telur dadar goreng masa berbuke
mak aku macam dah hangin jugak ngan aku semalam
mana taknye..lauk dah berjenis die masak
telur goreng gak aku nak
soo tengah die dok berkebun2 tu
aku pakse2 die gi beli telur
teruk aku kan
hehehehehe
dah stok telur habis kat umah
laguipun kedai dekat jer
selang satu rumah jer dari umah aku
aku kan pemalu
jadi mak aku lah kene pegi
hehehehehhehe

sori mak....
anakmu ni memang begini
suke menyusahkan mak
heheheheheh....

soooo..
ari ni nak ngidam makan ape plak ek
nanti nak nyusahkan mak aku lagi :P

sila jangan keji aku ok
bukan selalu aku buat macam tu
semalam tu jer
sajer nak manje2 ngan mak aku
huhuhuhuhu

janji pasni x buat lagi....

pistttttt.........



rindu tempat ni
tetibe...............:)



No comments:

Post a Comment

komen sikit :)