Wednesday, September 21, 2011

harapan

tak tahu lah
patut ke tidak entry ni dibuat
tapi hati ni meronta2 kate nak
tapi sebahagian ati lagi kate x payah
oklahhhh
aku ikutkan ati yang nak ni yer
lagipun ni kan blog aku
sape nak marah
heheheheh

ok...........
apa harapan anda pada masa sekarang
cehhh tanye macam nak interbiu jer
hehehehehe
aku????

yer dengan tak malu serta harapan yang menggunung
setinggi gunung yang paling tinggi
yang ade kat dunia ni
heheheheh
gunung ape ek
everest kan yang apling tinggi
huhuhuuu

ok lah aku serius ni
aku harap sangat kepada yang berkenaan lah ni
saya mintak tolong sangat2
sila beri ruang kat saya 
beri ruang kat saya
nak jalani hidup saya dengan aman
bukan saya tak aman 
tapi bile ade sedikit gangguan
perjalanan hidup saya rasa sikit terganggu
macam x hepi bile sesuatu yang kite lalui
dan sesuatu tu leh buat kite bahagia
tapi bile ade  gangguan terus rase down jer

ker aku ni jenis x bersyukur
ye ker???
ok fine...
thanks sangat2 kat sape2 yang caring
selalu ambik berat kat aku
selalu tolong aku
Tuhan je mampu balas budi korang
aku bersyukur sangat2
aku x nak jadi manusia yang sombong  n tak bersyukur

tapi satu jer aku harap sangat 
bagi ruang kat aku
melalui fasa2 kebahagian ni
doakan kami yer

nak tanye kat korang sikit ni
salah ker nak tonjolkan kebahagian yang sedang kite rasa sekarang ni??????????

p/s:kepada yg berkenaan terima kasih banyak2 n entry ni tak berniat ape2 sekadar melepaskan rasa yang ade kat dalam ati ni jer.:)...pistttt no war :)


No comments:

Post a Comment

komen sikit :)