Tuesday, September 6, 2011

dalam ati terasa kehilangan



siyes,,
tak tahu nak cakap macam mana
dalam ati ni tetibe rasa kehilangan
ehhh sebenarnye dah dua tiga ari dah rasa
tapi aku diamkan jer
pasal ape????

huhuhuhuuhu
sebenarnye adek aku yang no 3 tu dapat masuk u
ukm bangi nung
agak jauh lah bagi aku
ye lah kami diterengganu
die di bangi nung

kalo die ade kat umah pun
bukan ape pun
kami still gaduh2 gak
aku plak bukan ade kat umah sentiasa
tapi sejak2 die dapat tawaran blaja ni
aku rase kehilangan jer
rase kurang dlam pamily aku
x tahu lah nk cakap macam mana
tak reti nk explain rasa kat dalam ati ni
hehehehe

aku ade cakap apa yang aku rasa kat mak aku
pastu mak aku pun bagitahulah
apa yang die rasa time aku belaja jauh2 dulu
owhhhh syahdu sangat ok
tadi masa nak berangkat pun
aku yang nangis
bkn nagis2 sangat
tapi kuar gak air mata ni
heheheheh
die???????????
lagsung x ok
rilek jer leh ketawa bagai
nyampah

ape2 pun...
selamat berhijrah
belajar betul2 k
semoga menjadi kebanggaan kami sekeluarga.

good luck 4 u my sweet sis.....

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)