Thursday, December 29, 2011

2011 yang membahagiakan

salam semua
dah lame tak berupdate
sibuk sangat lately
sampai tak de masa nak berkongsi macam2 cerita ngan korang semua
kadang masa ade pastu malas plak
tetibe nak menulis macam2 plak keje datang
so ari ni macam keje dah settle
rajin plak tu
baik aku membebel sikit dalam blog ni
thanks kat semua reader yang sudi membaca
hehehehehhe

macam mane nak mule ni yer
aku selalu fail kalo bab nak mula ni
hehehehhehe
ok kite berbalik ke tajuk diatas
"2011 yang membahagiakan"
serius korang
aku bersyukur sangat
tahun 2011 ni tahun yang sangat membahagiakan aku
banyak bende yang aku tak jangka
berlaku dalam hidup aku
owhhhhh sungguh aku terharu dengan diri sendiri
huhuhuhuhu

mane taknyer..
permulaan tahun aku dah dapat kegembiraan
nak aku cerita secara panjang lebar ker ni,,hehehhehe
ok lah .....
sape sangka kan
daripada kawan..
aku dan dia dah jadi pasangan kekasih sekarang ni
bulan satu ni genap setahun kami kaple
lame ke tak tu...
huhuhuhuhu
insyaAllah ade rezeki kami nak tukar title
daripada pasangan kekasih kepada pasangan suami isteri
ok tak...
fuhhhhh2.....harap2 menjadi ni
amin....
tolong aminkan sekali boleh?????:)
tu salah satu perkara yang membahagiakan aku
ye lah sape tak nak mencintai dan dicintai ni kan
ko giler ker tak nak ade orang sayang2 kat ko,,,caring2 kat ko....
huhuuhuhuuuuh

pastu plak ayah aku besarkan sikit umah kitorang
hepi sangat2 aku ngan keluarga
ye lah rumah aku sebelum ni dah cukup selesa untuk kami anak beranak
tapi bile dah besar semua ni
rase macam nak ruang yang lebih besar
lebih selesa... ye dok...
lame aku ngan adek2 tunggu tau
tetibe ade tukang umah datang umah buat ukuran semua
huhhhh sangat suprise ok
x reti macam mane nak gambarkan kegembiraan aku mase tu
mak aku mesti lah lagi2 bahagiakan
ayah aku memang macam tu
selalu jer buat ape2 x bagitahu
tahu2 bende tu dah ade
nyampah jugak sekali sekala tu
hahahhahahah
tak baik aku ni nyampah kat ayah sendiri
heheehhehe
nyampah ala2 manje leh??????
hahahahhaha
so tahun ni kami anak beranak beraya dengan umah baru lah
walaupun sampai sekarang tak bercat lagi :)
bajet lari :P
tapi ok lah
dah syukur sangat...
alhamdulillah

tahun ni jugak aku dah dapat satu lagi harta yang bagi aku sangat bernilai
ape korang agak2 ermmm
mesti lah viva kesayangan aku
walaupun kecik...tapi die sangat sentimental value bagi aku k...
aku tak reti nak bagitahu macam mane perasaan aku bile dapat pakai kereta ni
x kisah lah hutang pun
janji leh pakai kan....
harta sendiri plak tu
semacam macam2 perasaan sekarang ni
bangga,,,gembira,,sedih..ntah...
tak reti...
tetibe kejiwaan sebentar ni
hahahhahaha
korang mesti tahu kan perasaan tu...
semua orang akan rase semua ni...
sangat sesuatu k
:P

lesen pun baru dapat tahun ni
bertambah2 lah bahagia aku neh
yelah..berdebor giler time nak test jpj tu
macam2 aku pikir
tak pas lah
nanti kene ulang nak pakai duit lagi :P
mesti jpj garang lah
macam2 lah
giler negatif pikiran time tu
huhuhuhu
tapi Alhamdulillah.....
akhirnye semua yang aku pikir langsung tak terjadi
ni nak bagitahu ni
sekali test dah pas..
sambil2 angkat kening
tanda berlagak
konon...
hahahhahahhahahah
takdelah...just nak share cerita jer
moral value disini...
jangan cepat sangat menilai sebelum kita lalui semua tu...
pendek kate
dont jugde a book by its cover...
betul ke tak ni....

ni lah antara bende besar yang berlaku dalam hidup aku sepanjang 2011 ni
walaupun pada pandangan orang lain bende tu kecik n simple
tapi bagi aku terlalu besar maknenyer
sape sangka dari tak de ape2 sekarang dah ade
dari jalan kaki
pastu dapat plak naik motor...
dah dapat motor
sekarang dah leh bawak kereta
syukur sangat2 dengan rezeki daripada Allah ni

banyak lah lagi bende2 yang membahagiakan berlaku dalam hidup aku sepanjang tahun ni
tapi tak perlulah aku share banyak2 kat sini
cukup lah aku berkongsi satu dua kegembiraan tu
ye dok
kan korang meyampah plak
kate aku riak...
hehehehehhe

so sempena kedatangan tahun baru ni
aku harap kehidupan aku lebih baik
terutama dalam karier aku
aku nak yang lagi baik daripada apa yang aku ade hari ni
tak salah kan kiter meminta lebih untuk kebaikan....
jadi aku mengharap sangat akan dapat job yang lebih baik dari hari ni
yang sesuai ngan degree aku...
n aku jugak harap untuk adek2 aku
terus berjaya dalam pelajaran....
dalam kehidupan..

semoga 2012 memberikan seribu satu makna dalam kehidupan aku,die, keluarga, kawan2 dan semua2 lah....
opssss lupe...kepada korang jugak..
pembaca blog aku yang tercinta hehehhehe
teruskan membaca tanpa jemu k...

sweet 25......


No comments:

Post a Comment

komen sikit :)