Wednesday, December 14, 2011

x de semangat

heheheheh
ari ni gi keje tanpa sepalit solekan pun
malas punyer pasal
tambah2 sakit pipi plak
ye lah jerawat punye pasal kan

tapi sekarang dah ok ni
korang tahu tadi masa lunch
ade tuan kedai tegur aku
agaknye nampak aku lain macam kot
tak ceria seperti biasa

lebih kuarang cam ni lah die tegur

tuan kedai: ai kenapa ari ni,,mesti malam tadi gaduh ni ( bjet aku ngan pak we gaduh lah tu)
aku: senyum jer
tuan kedai: ajak lah die gi makan keropok (aku kan biasa makan kat kedai die yang satu lagi tu time petang2 ke malam mcm gitu la)
aku: boleh...yang tu petang2karang lah
tuan kedai:makan keropok malam2 lah
aku: senyum lagi...(x paham sebenarnyeaa)

ermmmmm mcam2 kan
x paham aku
keropok ngan malam
korang paham??????


hahahahahha...
xde lah hodoh sangat kan
ok lagi
cume x de seri jer
tengok dah tampal2 kapas kat pipi tu
geram sangat tengok pagi tadi
tu yang lepas mandi terus picit2
kuar darah
pedih .....

tapi ade aku heran,,,
sape suruh tumbuh2 kat muke aku neh
kan dah kene picit
hahahahah

ok tu jer....

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)