Tuesday, December 13, 2011

hari biru saya

malas nak citer
just nak bagitahu
saya suke baju baru ni
walaupun kurang selesa
tapi setelah di baiki semua
ok lah...

eh tetibe nak cerita plak rasenyer ni
hehehehe
can ker cannot ni
can ok????

macam ni...
sebenarnye dah banyak dah aku buat baju koporat under pejabat aku ni
dah namenye under pejabat semua nye free lah kan
yang itu sudah semestinye
ni nak citer pasal baju aku tu
secara ikhlasnye aku bersyukur sangat
dalam tahun ni aje 23 pasang dah aku rase dapat baju koporat ni
tapi yang tak best tu baju2 tu tak sedap dipakai wey
nak kate tukang jahit tu tak pandai
ni dah tempah ngan tukang jahit yang pro dah
siap ambik ukuran badan bagai
tapi still x best
yang baju biru ni baju ketiga
still x best jugak
tapi nasib lah aku ni berketurunan tukang jahit jugak
setelah dibaiki sikit sebanyak
ok lah
sedap lah dipakai...

ermmmmm....
yang dua helai lagi tu tak teroter lagi
nyampah kalo diingat2 balik
tapi sape lah aku nak bersuara kan
setakat bersuara kat blog ni jer lah
tu pun nasib ade korang semua yang sudi membaca luahan aku
kalo lah ade
kalo tak de padam muke aku neh
heheheheheh

ape2 pun hidup harus bersyukur
x perlu nak tunjuk sangat kite tak suke kat satu2 bende tu
tetibe aku terpikir
hidup ni kadang2 kene jgk hipokrit
ye lah...x kan semua bende kite nak kene bagitahu secara terus terang
maksud aku macam ni
meh aku ulas scr panjang lebor k

hipokrit perlu sangat kalo dalam bab nak menjaga air muke or maruah seseorang
korang setuju tak ngan aku
bukan ape lah
 x salah kalo kite hipokrit sikit
niat kite bkn sengaja pun
just nak menjaga maruah seseorang tu jer

contohnye kan....
kakak ipar ko atau adek ipar ko
masak kek coklat
kek tu memang x sedap..pahit...
pastu kat depan mak mertua ko die dok tanye best tak die punye kek
takkan ko nak jawab x sedap kan
so jawapan yang paling best aku cadangkan macam ni

"bestt sangat kek ni....tpi kalo kurangkan sikit coklat dalam kek ni mesti lagi sedap"

kan ker sejuk je jawapan tu atau kalo nak lagi mudah jawap macam ni jer

" best sangat2"

hahahahha,,,kalo die paham paham ler

hahahhahah..best tak contoh aku tu
ok aku nak bagi lagi contoh lain yang best lagi...mungkin la...

kat tempat kerja ko
ade ko tak suke sangat ngan sorang budak tu
tengok die mesti rase nak muntah
tengok kete die pun x leh
apatah lagi nak mendengar name die..
nak bertegur sape jauh lagi lah kan

pastu tetibe tengah ko hohahoha ngan rakan2 ko yang lain
pastu budak yang ko benci tu tanye soalan kat ko
kak sa,,,(contoh name aku ok)....hahahahahha

"kak sa fail ni nak letak mane?"

so ape ko akan buat,,,,
cer korang bagitahu aku
macam mane
ko benci sangat ni kat die
tapi dalam masa same ko pun segan gak kat kengkawan ko yang lain
weyyy kesian budak tu
macam mane nak buat ni
hahahhahha

k oleh kerana nama aku dah diguna pakai
so bagi aku lah
aku akan jawab lah pertanyaan budak tu
walaupun dalam ati tu macam2 ade
hehehehhe

aku akan jawab,,dengn tiada nada ok,,,suke pun tak marah pun tak

"letak jer atas meja tu"

senang jer kan
jawab jer
tak yah susah2
satu kelebihannye ko akan nampak cool jer
pastu ko akan nampak pro ok
profesional lah wey.....
keje tetap keje
problem letak tepi k

tapi hipokrit ni kene tengok jugak lah
bergantung pada keadaan
tak rugi pun sesekali berhipokrit ni
Tuhan tu maha adil
die takkan menzalimi hambanye
betul ke tidak

moral value: stiap kebaikan pasti dibalas dengan kebaikan ;)

wah2 hebat nyer aku bercerita
dua cerita lagi tu
kepala kalo dah penuh ngan die macam ni lah
hehehehhehheh

setiap apa yang saya tulis ni tiada kaitan dengan sape2 pun yer
sekadar ingat mengingati sesama kiter
terutama nye aku yang mudah terlupa ni
ok dah..
tu jer


soooo
tengok lah gambar tuan blog yang banyak cerita ari ni
i love blueeeeeeeeeeeeee



auwwwww rase macam manje kededek jer
hehehehhehe

kualiti gambar adalah sangat mengecewakan
x kan 24 jam nak kelek kamera sana sini
ermmm anset plak x bape nak ok sekarang ni

ade sape2 nak hadiahkan saya anset tak?
ce angkat tangan jap...............:)



No comments:

Post a Comment

komen sikit :)