Tuesday, December 13, 2011

jom berkreatif :P

wey jom mencurah idea bersama aku nak?
hehehehehe
macam bagus jer ajakan tu kan
x de lah sebenarnye ni cerite minggu lepas
tapi ari ni baru nak story kat korang semua

korang pernah tak buat2 kerja kreatif ni
maksud aku pernah tak menghias sesuatu nak bagi nampak cantik
penah ke tak penah
ehhhh korang tahu
minggu lepas aku ngan sorang member ni buat keje pelik sikit
hehehhehe
nak gelak pun ade

cerite die camni.....
member aku ni nak bertunang tak lama lagi
pastu die ajak lah aku tolong2 die hiaskan die punye hantaran
yang kelakau tu sampai ke opis kitorang die bawak semua bende alah tu
dengan bunga
dengan bakul
semua2 lah
dah sepah2 jugak lah kat satu sudut penjuru opis aku ni
tapi sampai sekarang pun x siap2 lagi ni
projek terbengkalai agaknye
hahahhaa

pastu citer banyak x mo k
kite kasik bahan bukti barang sekeping dua dulu ek
heheheheh

hahhhh
ce tengok dua tiga bijik buku as panduan kitorang
hahahhaha
tapi rugi plak...
tak ambik plak muke orang yang dah nak jadi tunang orang tu
huhuhuhuhu



ce tengok tu
dengan segala wayar
plug semua tu
leh plak kami buat keje kat situ ek
heheheheh
kalo dan nak kan sesuatu macam tu lah
sanggup buat ape saja
x kira kat mane2 asal jadi jer
betul tak????


macam mane?
boleh lah kan
theme of the day is pink n white
so berpink lah gamoknye aku nanti
sape2 kalo nak tempah leh lah contak aku yer
:P

verangan jer aku neh
baru dah buat sikit2 dah berlagak2 dah
tu tak buat banyak lagi tu
huhuuu

finally...
i want wish to my friend 
be a good fiance to your fiance ok
wish both of u hepi till the end....

*die nak aku jadi pengapit...dupdapdupdapdupdap...knpe aku plak yg over nebers ni :P





No comments:

Post a Comment

komen sikit :)