Thursday, February 6, 2014

makan - makan

hai korang...dah bekpes belum ni
aku dah...tapi sori lah yer
lupe plak nak ambik gamba
aku kan selalu macam tu
time nak makan tu baru lah teringat nak ambik gambar
dah tu plak malas plak nak gi ambik camera bagai
hadoiii...patutlah aku ni x leh jagi blogger agaknye
kemalasan tu tahap maksima je selalu
pastu plak bile disuruh laki pi ambik kamera dalam bilik
banyak no alasanye...
haaa kan nampak banyak faktor penghalang disitu...
huhuuhuhu
actually pagi ni aku rase sikit hepi lah
sebab dapat jugak memenuhi hajat suami tercinta nak makan pulut gaul nyior
korang penah makan tak
kalo kat teganu ni pulut gaul nyior ni glamer jugak lah selain nasi lemak n nasi minyak sebagai makan pagi
heibat kan,,,semua heavy2 brekpes tu
tapi ade kukesah
pagi2 aku dah bangun...poyo no kalo bercerita
tak delah pagi sangat kalo setakat subuh pun ko subuh gajah :P...opssssssssss
masuk2 dapur tengok nasi pulut mak dah siap tanak
ohhhh my mummy...lappppp uuuuu sangat...
pastu aku just goreng2 ikan terubuk masin
pastu aku kukur kelapa...
ye lah...mesin kukur kelapa umah aku rosak
so guna yang manual jer lah...lenguh weiiii...
untuk menampakkan sarapan pagi kami tu lagi kekampungan
aku sengaja buat air kopi ari ni
kate ala2 zaman dolu2 hahahhaha
mak plak goreng nasi goreng
seee.....macam mane aku tak kembang setaman sekarang ni
nak salah kan sape pun tak tahu
badan bagai dipam-pam sekarang..ehh sejak dulu lagi kan macam tu
tengok tang perut lagi lah menyakitkan ati...
huhhhhhhhhhhh...malas nak bebel kalo bab ni...

ni hasil aku google jer..
tuan gambar jangan marah yer
saya pinjam gambar sebagai contoh apa yang saya masak tadi :P

 

lebih kurang gini lah
tapi aku punye aku bulat2 kan macam bola
pastu baru gaul nyior
ikut mak mertua lah katakan
kalo mak aku,,,macam gambar kat atas tu pun dah kira ok dah

ni plak aku masak ari minggu,,,minggu lepas
ni dan aku ambik gambo..
siap paksa2 laki gi ambik kamera
berbulu jer aku tengok laki aku kat aku nim
hehehhee
alaaa bang spoting lah sikit
terliur dah plak kat nasi lemak ni


yang ni plak order kat kedai jer
tekak nak makan lain2
sudahnye...laki order sup belut...aku sup tulang jer
ermmmm...tak tergamak aku nak makan belur2 ni
hahahahha
 

esok dah plan ni nak masak ape2...
tapi nanti dulu lah ek
aku takut kan aku bagitahu siap2...kan tak jadi plak
baik tunggu jer
takut plan berubah last minit
tapi suka ah sekarang...rajin sangat nak masak :P
poyooooooooooo

ok dah penat story...

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)