Wednesday, February 5, 2014

sekejap saje

hai sekejap jer dah masuk 5 haribulan dah dalam bln dua ni
pejam celik,,,pejam celik...dah bulan dua
rase macam baru jer lagi new year
huhuhu...sebenarnya banyak cerita ni
tapi malas plak rase nak transfer gambo dlm komputer ni
kalo up entry tanpa gambo rase macam tak best jer
macam tak lengkap jer
macam tak berseri jer
beribu kali macam daaaa...
hehehehe...

sekarang ni penyakit malas dah semakin bermaharaja lela plak
ntah kenapa pun aku tak tahu
bangun2 pagi tadi rase malas plak
dan lagi dalam mamai2 tu cakap kat asben malas nak buat bekpes
nasib lah dapat suami yang memahami :P
cadang nak bekpas luar...tapi apakan daya
mak tersayang aku tu dah buatkan kitorang bekpes
adoiiii mak ni...kan aku dah rase bersalah
dah macam tuan besar plak rasenyer...
untuk menutup rase bersalah tu...hehehee
aku dah plan siap2 cakap kat mak aku
xpe mak...esok kak bangun awal yer
kite tanak pulut
ikan terubuk masin dari sarawak ade tu :)

sebenarnya aku memang dah berkobar nak buat bekpes untuk laki aku tu
tapi aku cakap nak buat keaw tiow goreng
boleh plak dia taknak
dia nak nasi goreng
aiiii...kan dah terbantut kerajinan aku disitu
tak tahu kenapa laki aku tu...nasigorengnasigorengnasigoreng jer die nak
puassss la oiiiiii......

ehhhh dah terbebel mende lain plak...
tengok lah kalo rajin sari dua ni
aku akan update cerita secara siaran tertunda yer
ok dah..kan tercerita plak bende lain...

byeeeeeeeee....

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)