Thursday, February 6, 2014

pantai penuh kenangan

ni sebenarnya kejadian minggu lepas 
lepas kenduri kawin umah speupu asben aku
kami singgah kat pantai kemasik, kemaman...
saje kate orang ambik2 angin....
tahu2 saje lah pantai ni sebenarnya pantai yang sungguh bermakna untuk aku
kat pantai ni lah mula2 kami start mesra as a friend
asalnya teman member dating
last2 kami pun terjebak...:P
sebab ape aku kate mesra..
sebelum ni memang kami dah kenal pun
tapi tak de lah nak mesra2 sangat
just kenal gitu2 je....
tapi mase tu tak tahu macam mane
boleh plak aku kapel ngan asben ku kini...hahaha


merah mak ngah...
dah sesuai title aku cik ngah di belah suami
ermmm sebenarnya aku egat aku sorang je pakai merah
keluar awaldari umah sebab 1/2 tu bnyak sgt knduri kawin kan
egat ipar2 semua dah tahu aku pakai merah
so....dengan harapan...orang lain jangan pakai merah
balik2 jer rumah....omg...semua merah....
ape kes?????
kalo dah sehati sejiwa...
 



Alhamdulillah
sekarang kami dah sah as hubby and wiffy
tempat jatuh lagikan dikenang
inikan plak tempat pertama kali jatuh sayang pada dia
belah asben plak tak tahu lah macam mane
dia kan tak de perasaan sangat...:P



 
ni lah tiga keping gambo kenangan first time ke pantai kemasik
mase mule2 bibit sayang tumbuh

korang rase ade perbezaan banyak tak dulu dan sekarang..
3 tahu lepas kot...

semoga suatu hari nanti aku boleh bawak anak kami plak kesini...
kalo tak tercapai pun takpe...janji shidup semati hingga hujung nyawa...
love u my soulmate....

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)