Thursday, February 20, 2014

jenjalan lepas kenduri

haaaa...ni cerita dah agak basi jugak lah
kejadian hari sabtu minggu lepas...
lepas zohor kami laki bini gerak ke kenduri kawan asben aku
kawin kali ke dua katenye...hehehhe
macam2 orang zaman sekarang
kawin kali ke dua pun nak bersanding2 bagai jugak ker???
dah kate kawin ngan anak dara...harus lah...
yang lelaki plak senyum memanjang...
bagaikan baru pertama kali kawin
issshhh tak berkenan betul aku...
tak terpikir ke isteri pertama ke hape
tetiba aku dah melalut dah...

tak kesah lah macam mane pun
lagipun aku tak tahu cerita sebenar hal diorang
just dengar sipi2 jer..
so aku doakan kebahagiaan korang je lah eh

pas pada kenduri tu laki aku ajak gi jalan2 kat kenyir
sebenarnya kampung kawan laki aku tu dah dekat sangat dah ngan kenyir
jadi ape salahnye...kerja pun tak ade hari tu
jom lah kita jalan-jalan sayangku...
hehehehehe



my tayammm nimmm,,,omeyyyy222 :P
 



sebenarnya aku tak pergi banyak tempat
setakat dok situ je ambik2 angin
jadi tak banyak lah tempat menaraik nak aku kongsikan

sapa yang pernah datang kenyir sila angkat tangan
hehehhehe
tempat ni ok lah...nak cerita banyak aku pun tak banyak sangat tahu walaupun dok kat teganu ni
cuma kalo nak datang boleh lah bermalam kat sini
chalet yang disediakan kan pun ok...luas,,,selesa...
sape2 yang nak mencari ketenangan nak rehatkan fikiran aku rase tasik kenyir ni tempat yang sesuai

banyak jugak aktiviti yang korang boleh lakukan
kalo nak gi melawat pulau2 kecik kat tasik kenyir tu,,,nak melawat sentuari kelah ke
boleh lah...sewa jer boat,,,jalan jer
harga boat plak bergantung lah...atas mane2 yang korang nak pegi
banyak tempat nak singgah,,,banyak lah ongkos nyer

haaa,,,tu je lah serba sedikit tentang tasik kenyir
nak tahu selanjutnya korang google jer lah
so tak rugi datang teganu ni...

NEGERI CANTIK,,BUDAYA MENARIK...INSYAALAH ORANGNYE PUN BAIK2...

hehehehehhe...
jom melawat teganu
tetiba lah plak....

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)