Saturday, March 1, 2014

hari pertama dalam bulan 3 yang penuh kepiluan

haaa dah masuk bulan 3 dah...
tapi ade yang tak best plak rase hari ni
ntah lah tetiba jer aku rase pilu semacam jer
bila dah masuk bab-bab pilu ni
mula lah macam2 bende terpikir
ditambah plak cerita - cerita yang aku aku dengar daripada orang yang aku sayang
mendengar serba sedikit aduan membuatkan aku hiba
nasib lah air mata tak tumpah disitu jer
ni dah dok sorang2 boleh lah nak feeling2 bagai
aku harap mak sentiasa bersabar dengan setiap karenah orang disekeliling mak...terutama keluarga tercinta
aku tahu mak aku seorang yang kuat...sabar...
semoga aku dan adik2 dapat memberi kebahagiaan buat mak aku tu
dan ayah aku jugak...

saat ni jugak aku terkenang dengan sikap sendiri
aku tahu aku bukanlah seorang isteri yang terbaik buat suami aku
namun itulah hakikat kelemahan aku sendiri
bertuahnya rase diri ini memiliki suami yang sangat baik dimataku

dah tak mo feeling2 dah..
semoga kekurangan dan kelemahan ini menjadikan aku lebih menginsafi diri
maafkan aku suamiku jika selama ini aku tak seperti yang kamu impikan...




No comments:

Post a Comment

komen sikit :)