Tuesday, March 11, 2014

hari ni hari makan - makan aku ker

alahaii,,,tak tahu nak buat macam mane ngan mulut ni
always jer berselera
macam mane nak kurus pun tak tahu
tapi pagi tadi dah ade orang kate aku kurus
eh ye ke????
tapi bila dicerita kat laki,,,boleh plak die cakap aku ni perasan
heiiii...kalo dah jeles tu cakap je lah

untuk ari ni saje...pagi tadi breakpes dengan
sepinggan nasi goreng...ehhh bukan lah sepinggan sangat dalam sesenduk dua jer
pastu roti bakar planta + kaya sekeping
pastu hot dog 2 batang
air teh secawan...
heibat tak breakpes aku
lu cakap gimana gua mau kurus???

pastu i pegi keje seperti biasa
boleh plak member bawak mee rebus
pastu suruh i habiskan 
i kalo pedas dan kene ngan tekak
i tak kesah...i hadap jugak mee rebus tu sampai habis
tapi sayur i tinggal lah jugak
dah banyak benor sayur dari mee...
hahahaha

waktu rehat tadi aku balik umah
singgah plak beli keropok lekor
haaa...pastu makan kepok lekor
tengok2 mak masak tomyam
ade mee hoon yang dah direbus
dalam ati ni dah terliur tengok ayam goreng kunyit bawah tudung saji
haaaaa...tensen tau tak tau mane nak makan dulu
dalam hati dah janji malas nak makan semua tu
nak makan petang ni same2 ngan asben time balik keje
tapi tak tahu mane datang plak syaitan hasut2 jer aku suruh makan
dengan langkah slow2 aku capai pinggan
aku cedok nasik sikit siyes sikit jer
aku cedok tomyam n ambik seketul kepak ayam
nyummmmmmm indah dunia lepas nasik masuk dalam mulut
siap hirup2 lagi kuah tomyam tu
ni dah sampai tempat kerja
masih jugak terasa nak makan

kenapa yer?????
hari ni hari lapar aku ker????

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)