Tuesday, March 25, 2014

salam takziah

seluruh negara diselubungi kesedihan
tapi apakan daya kita hanya manusia biasa
yang mampu kita lakukan bagi yang beragama islam sedekahkan alfatihah untuk semua penumpang dan jugak crew penerbangan MH 370
bagi yang non muslim,,,kita pun doakan yang terbaik untuk mereka

sejak isu kehilangan MH370 ni
korang perasan kan aku satu pun tak pernah buat entry pasal ni
aku bukan ape...bukan aku jenis yang tak peduli hal sekeliling
namun kite semua tahu kan...banyak sangat cerita dan spekulasi
jadi,,,bagi aku,,,baik aku diam jer
sebab aku tak tahu cerita yang sebenar
silent is better rite
kesian lah kat keluarga dan kenalan terdekat mangsa

dan aku minta jugak,,,jangan spekulasikan lagi bende ni
DIA yang maha berkuasa menentukan semua nya ni
ade lah tu hikmah yang kita sendiri pun tahu
nak cakap banyak pun aku bukan lah orang yang arif sangat
so sama-samalah kita mengambil pengajaran dan meninsafi diri dengan kejadian yang menimpa negara kita ini

semoga kita semua dilindungi....

amin...

mood: masih mengharap....

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)