Thursday, March 20, 2014

si gincu merah

hai,,,dah lame sebenarnya nak bagitahu ni
tapi rase malu plak
iyerlah..i kan tak biase..pastu kene jadi luar biasa plak
ambik mase lag sikit bior betul2 bersedia
tak gitu??? 
hehehehe

sebenarnya minggu lepas
ade lah seorang kawan tu datang jual barang Avon
aku just tengok2 je lah
yang membelinye adik aku
tapi oleh kerana aku ni dah dilahirkan dengan sifat keperempuanan
terus aku pun terjebak same nak membeli
hehehehhee

dah lah satu gincu ni murah
dalm RM 10 jer
jadi ape lagi nak dikesahkan
terus jer aku sambar
tapi yang aku sambar tu member aku cakap merah sangat
pastu dia bagi yang satu lagi
die kate tak merah sangat
ok fine...aku ambik yang member suggestkan

nak ko tengok...merah ke tak ni...


first time aku pakai
tapi yang ni takdelah nampok merah sangat kan
efek gambar kot
yang aku dah termuncung2 mulut,,,konon lah tak biase kan
padahal orang lain ok jer
 
 

ce kalo tengok yang ni
huhhhh tak tahan tu merah sangat
orang sebelah dah sengih2 dah
geram katenyer...gilerrr...

hahahhaah

ok tu jer cerita........

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)