Saturday, March 15, 2014

perasaan yang tidak menentu

yessss...sekarang ni aku sedang mengalami rase yang tak menentu sangat ni
rase nak marah pun ade,,rase sedih pun ade,,,rase tak guna pun ade
tak tahu nak marah kat sape,,kadang2 rasa nak marah kat diri sendiri
pastu bila bersama suami plak...rasa sakit ati jer ngan dia
ade jer bende yang tak kene
kenapa lah ngan aku ni...
aku rase semalam aku ok sikit
ari ni pun ok,,,cumenye aku mari rase malas nak cakap
malas nak buat itu ini
pastu plak...ade jer 2 3 perkara yang terjadi buat aku rase terbakar jer
puas dah dok pikir ni...kenapa???kenapa???

ke sebab keadaan aku yang period sekarang ni membuatkan mood aku tak menentu
kadang-kadang bila dalam keadaan macam ni
macam-macam pikiran negatif yang timbul
rase diri tak berguna pun ade ni
rase menyesal dengan apa yang berlaku dalam hidup aku pun ade
semua bende pun aku pandang negatif lah....

tapi setakat ni emosi aku terkawal lagi
aku masih bersabar lagi dengan diri sendiri
cuma...kesian lah kat orang yang terasa ngan aku 
aku memang macam ni
sekali datang angin tak betul gini lah

so...baik aku berhenti daripada melalut ntah ape2
maaf kan aku andai aku bukan lah seperti yang korang harapkan...
harap2 rasa macam ni tak lama
semoga aku dapat petunjuk dari yang maha Esa

Allahuakbar....
besarnyer dugaan....

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)