Sunday, March 9, 2014

Al-Fatihah

salam...6.3.2014...
satu-satunya tokki yang aku ade dah kembali kerahmatullah pada awal pagi
kami sekeluarga redha
baru-baru ni dia ade demam sikit,,,demam orang tua...
dan aku bersyukur..aku sempat melawat arwah walau sekejap
sempat pegang dan urut-urut badan arwah
jadi aku takdelah rase terkilan sangat...
dan semalam malam last tahlil arwah
penat sangat2...tapi aku bangga sebab dapat berbakti kepada arwah
yang lain2 aku tak dapat buat untuk arwah
cuma masa dan tenaga dengan tulang empat kerat ni lah jer yang ade dapat aku buat untuk arwah...
namun satu je aku belum buat lagi...sedekahkan yasin
maklumlah i tengah cuti sekarang ni...nanti dah suci bersih semua in Shaa Allah aku sedekahkan...

dan satu lagi jugak...dalam kesibukan kami sekeluarga 23 hari ni
aku terasa sangat bersyukur memiliki seorang suami yang sangat memahami dan ringan tulang
aku rasa mak pun bangga dapat menantu seperti tu
bukan nak bangga or riak...tapi dengan cara ni aku boleh menzahirkan ucapan terma kasih aku untuk suami aku atas apa yang dia dah buat untuk aku dan keluarga aku
walaupun dia tak de wang ringgit yang banyak untuk kami semua
tapi perhatian dan kasih sayang yang dia tunjukkan kepada keluarga aku
buat aku rasa makin sayang padanya....

untuk arwah tokki...semoga tokki tenang dan aman disana...
insyaAllah...kami cucu2 akan sentiasa doakan tokki...

takziah jugak untuk mak aku..
kesian mak dah tak de ayah...
kalo aku,,,tak tahu lah macam mane
tak boh bayang............

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)