Sunday, March 23, 2014

kenduri yang semalam

kelmarin ade kejadian yang kelakar sangat
bukan main semangat aku ngan hubby nak gi kenduri kawin sorang member aku zaman ting 6 dulu
punya lah semangat,,,balik jer kerja tengh hari tu terus kami berangkat
dah lah kg kawan aku aku egat2 lupa plak jalan die
siap tefon member hubby lagi tanya kat2 mane
alhamdulillah akhirnya kami jumpe jugak lah kampung member aku tu
pastu plak...cari lah umah die...cari punya cari tapi tak jumpe
pastu cari bunga manggar..ade jumpe
tapi boleh plak bukan member aku
semalam kan korang tahu lah,,,sepanjang jalan kenduri kawin jer
ape ke istimewa benor tarikh semalam tu
pastu pusing 23 kali tak jugak jumpe
iskkkk aku dah putus ase dah ni...
pastu tengok kad
nah kau....tarikh nye 28 mac ni,,,yakni minggu depan
macam mane lah aku buleh tak cakna
padahal dari awal sampai akhir kad kat tangan aku
pastu kat tangan laki plak
kes nye nak tengok peta...iskkkkk sakit sungguh rase ati ni...
dah lah panas + lapo plak tu...

eiiii nak salah kan sape pun ntah lah
tapi kalo lah tu umah member laki aku
mau muncung aku leh dikat-ikat semalam
nasib lah member aku...hahahahaha
dasar sangat aku ni kan....

so bertolak lah kami plak ke kenduri yang satu lagi di hulu terengganu
yang tadi tu di kuala terengganu
ko bayang lah jauh mane
dah lah umah member kedua aku tu pendalaman sikit...felda lah katakan
dalam sejam lebih jugak lah perjalanan
dengan perut yang berkriuk-kriuk lagi
haaahaaaa..menguji keimanan sungguh...tapi kami kool jer...

samapai2 jer kat umah member aku tu...
terus terkam nasi...eh tu laki aku lah
aku masuk dalam jap jumpe member aku
nasib lah orang tak ramai sangat
kalo orang ramai tak tahu lah nak cakap
dengan cuaca yan robbi panas lagi...
tapi yang ni semua ok,,,dipermudahkan...


ni lah suzie...member aku
dulu kami sekolah dari ting 1 -5 same2
kami pun nakal same2 dulu
hehehehhe...setakat nakal2 gitu lah
aku suka kawan ngan suzie 
walaupun kadang2 die ni kalut tapi aku suke
kalo cakap mesti sound besor
hahahah...pas2 cakap mesti kami ketawa
hehehehhe
Alhamdulillah masuk u pun same2
Universiti malaya
apa lagi...kerap lah kami jumpe
sekarang jer dah jarang jumpe sebab masing2 dah ade komitmen kerja masing2
yang penting kita semua tak pernah melupakan antara satu sama lain
 

ni tak kan tak kenal kot
aku lettew
muka ntah ape2 jer
besar gedabak plak tu :P
yang penting vogue...
hahahahha
time ni laki aku dah makan
aku masuk dalam umah dulu
bila cakap balik x best ambik gambar sorang2...bleh plak die cakap kenapa aku tak bagitahu die awal2
adoii lah...miss communication lah plak
tak pelah,,yang penting dah selesai semua

kepada suzie...semoga diberikan kebahagiaan berpanjangan untuk mung n suami
cepat dapat baby yer...:P

kalu aku cakap depan2...mesti die gelak kuat2 nim
hahahah

ok..tu cerita semalam...

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)