Tuesday, March 25, 2014

benci tapi sayang


ni adalah kereta suamiku merangkap keretaku jugak lah kan
sebenarnya banyak sangat cerita apasal kereta ni
ye lah...banyak sangat peelnye
dah tak terlayan rasenye
umur pun dah 12 tahun kot
suami aku plak dah pakai dalam 7-8 tahu gitu lah

aku sayang sangat sebenarnya kereta ni
banyak sangat kenangan ngan kereta ni
mase susah2 dulu zaman bercinta
kereta ni lah aku naik kesana sini
sekarang ni pun aku buat berulang alik kerja ngan dia ni lah
kire kami bertukar kereta lah
suami bawak kereta aku
aku bawak kereta die
save bajet sikit
kete aku tangki kecik jer
kalo wira korang pempaham lah
jadi disitu kami kene ekonomi sikit
hehehehe

dan minggu lepas die buat hal lagi
geram yang amat sangat aku rase
tapi dalam geram tu aku sayang sangat kat die
hari ni die dah ok sebab semalam dah ade doktor tolong ubatkan
so i is hepi
tak tahu lah bila die akan buat hal lagi...
harap2 lame lah sikit ko ok kali ni
:P

 
rara...i dun know how to say i love u sangat
lots of special memory wif u
if one day we need spilt each other
i hope u understand
i do not love u already but destiny that determiness
so if you have new owner
please behave and dedicate to them fully loyalty k

huhhuhuu
tetibe terasa sedih plak
macam lah nak tukar kereta pun
emo jer lebih aku neh

akan ku jaga kesayangan ku ini
selagi hayat dikandung badan

mesti my lovely vava jeles aku buat entry pasal rara ni

:P


No comments:

Post a Comment

komen sikit :)