Tuesday, March 25, 2014

berat hati

esok aku akan berkursus di kbn besut selama 3 hari
jadinya sampai jumaat ni lah
tapi rase berat hati sungguh lah nak pergi
nak meninggalkan suamiku yang tercinta tu
iyelah kami ni jarang berpisah
paling lame pun semalam dua jer
aku ni kan tak de anak lagi
jadi suami aku lah segalanya-galanya bagi aku selain keluarga
boleh dikatakan kemana dan dimana kami sentiasa bersama
walaupun dah hampir setahun 6 bulan kami kawin
aku masih lagi rase semalam jer baru aku kawin

ermmmmm,,,berat sungguh lah rasenya...
namun tulah...tugas dan tanggungjawab dah aku terima 
jadi dalam nak tak nak,berat hati pun
rela dan terpaksa...kene pergi jugak
harap2 aku enjoy kursus tu nanti...
harap2 jugak banyak ilmu yang baik yang akan aku dapat
aku harap secebis keikhlasan yang ade disudut hati ni mempermudahkan segala-galanya nanti
in Sha Allah






to my sayam...
jaga diri bebaik tau
im sure gonna miss u baby...

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)