Monday, March 24, 2014

jalan2 lepas kenduri

lepas kenduri balik baru ni
aku ngan suami ade singgah kat satu tempat mandi manda yang agak glamer jugak ar kat teganu nu
nama tempat tu sekayu
lame sangat dah sebenarnya tak pegi sini
bila aku cakap kat laki aku die yang malas nak pergi bila aku ajak
boleh plak die cakap aku tak pernah pun ajak die
eh ye ker???kompius tau kalu gini selalu
hehehehehe

sebenarnya aku nak singgah kat satu lagi tempat air terjun ni
apa name tah satu tempat tu
bentong..ke ape tah
tapi laki aku plak egat2 lupe plak tempat tu
so kami decide pegi sekayu jer lah
sekayu pun sekayu je lah
yang penting hepi...
tapi hepi ker???
hahahahaha

dah lah beli keropok lekor yang jual kat sini keras2
satu pun aku tak makan
dah keras macam batang kayu
selera ke ko nak makan 
terus aku humban dalam tong sampah
baru puas ati

orang pun memang super ramai lah ari tu
dah name pun cuti kan
best jer aku tengok..siap bawak bekal dari rumah lagi
ade yang bakar ayam semua
yang satu keluarga tu plak siap bawak katil ok
katil yang boleh bawak picnic tu lah
ermmm bestnyer...yang aku laki bini hanya mampu tengok jer lah
dengan baju kurung bagai
takkan nak masuk dalam air
kalo orang tak ramai boleh jugak
ni manusia dah macam ulat...koser aku...



muka bangga sebab dia menang nak duduk kat sini
kalo ikut aku kat depan2 jer aku nak duduk
yelah...au ni mane boleh lenguh2 badan ni
aku kalo lenguh boleh menimbulkan amarah
hahahahah
tak kuasa nak menapak jauh2
ade jugak lah kulaser suamiku sedas dua
dah hampir nak merajuk dah
nasib ku pujuk balik 
hahahaha
aku kan isteri...kene lah dengar cakap suami
ok fineeee....
 




kate pegi kat tempat orang mandi manda
satu gambar air pun tak der
malas lah aku nak snap2 muka orang lain
jadi korang layan lah gambo2 aku n lakiku ni yer

nanti kalo ade mase nak ajak en laki saya pegi berkelah lah
nanti tunggu adek2 saya balik kg dulu ler
harap2 menjadi...
nak masak nasi goreng
ayam goreng
nak beli keropok lekor kat koberang
bawak air sunqick
roti,,,cekedissss

giler berangannnnnn...

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)