Sunday, September 19, 2010

im back

yuhuuuuu
haiiii semua......
amboiiii mood macam ok je kan hehehe
Assalamualaikum....
mulakan hari dengan penuh keceriaan dan senyuman

hai semua
hari ni hari first masuk keje
kate hari pertama harus semangat2 okkkk

apa????
nak citer pasal raya
jappppp...nanti aku update
mase masih ade

pagi tadi mmg ribut sikit lah aku
mana taknye bangun dah ler lewat
nak nganto adek ke sekolah lagi
pastu plak nak anta mak gi kursus

hellloooo
mak aiiii kene kursus dua ari k
errrmmmmm sangat tidak suke
yelah nanti semua tugas adalah dibawah tanggungjawab aku
ehhhh bunyi macam x eklas jerrr

Summmpahhhhhhh weyyyyy
aku ok jer,,,saje lah nak over sikit hahahaha
x de hal lah
esok mak aku dah balik pun
yeeeyyyyyw mak balik...yeeeyyyy2 mak balik
dah macam orang buduyss dah ghopernye kan

oklah
kang kalo aku terajin sikit aku citer pasal raya
menyayat hati citernye
ehh ye ke
hehehehe

ni aku bagi gak tgk gambar tuan blog
kate ubat pengubat rindu hahahaha
cer tgk aku
makin korus ke makin gomuk
huhuuu
kurus kan...kan...kan...

wekkk persan nak mammmmm.....
sila sambung sendiri ok

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)