Thursday, September 30, 2010

kenyir 2010

ntah menjadi ke tidak ni
ari ahad lepas angat problem untuk menguodate blog
dan aku harap ari ni ok2 saje
plissssssss lah jangan down kan aku punye semangat huhuhu
kejadian gi kenyir ni dah berlaku mase ari jumaat last week
tapi aku kan macam lemb dan lamb sikit
so korang opaham2 lah yer
ditambah lagi onak dan duri yang terpaksa aku tempoh sepanjang proses nak mengupdate ni
tu lah orang buat blog blaja...ngko tu main redahhhhh jer
mana tak de problemnye

ehhhh...ermmm korang paham tak maksud lemb dan lamb tu
uiskkkk malu lah i nak bagitahu
macam nak mencaci diri sendiri jer huhuhu
yang paham paham lah yer
kepada yang tak paham,,sila buat2 paham k
hahahahha....gilossssssss sudaaaa aku neh
kecelaruan minda tek aku ni

ok2 sudah...sudah
sekarang nak kasi korang tengok beberapa gambar mase gi kenyir ari tu
malas dah nak story mori
takut tak jadi
untuk langkah keselamatan tengok gambar je lah yer
boleh kan????? kan.......










Alhamdulillahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh......................
akhirnya menjadi gak
mungkin baru ni aku x ikhlas nak update kot
pastu ade plak anasir2 dan unsur berlagak sikit
so tak menjadilah mende tu
hehehehehe
tapi betul ke aku macam tu

ape2 pun percutian ni sangat best
walau ade jugak beberapa incident dan perkara yang tak sepatutnye berlaku
tapi dengan tidak segan dan silunya
aku berani mengatakan bahawa semua tu kenagan manis belaka

adat dalam kehidupan kan
kalo manisssssssssss je manjang tak best
nak jugak ade rase masam2 pahit,kelat tu semua
ke guane hahahhaha

thanks kepada semua kawan2
lain kali kte gi bercuti kat lain plak yer...

huhhhhhhhhhhh
senangggg hati aku...
lalalalalalalalalalalalalala
riak2 berlagak sudah kembali nampaknyeee
apakah?????????????

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)