Tuesday, September 21, 2010

raya ke 2,3,4 dan seterusnye

alamak rase macam dah terover plak bercerita pasal raya
ehhh...ari ni raya ke berapa ek
11 ke 12...ermmmmjap2 nak pikir
12 kompen 12 kan huhuhu
aku nak gak berkongsi cerita aku sepanjang syawal 2010 ni
nak buat sekali harung jer,,boleh???korang x kisah kan
bukan pe,,penat lah wey nak upload gambar segala tu
tu aku buat biase2 jer
kan kalo terajin aku siap edit lagi tu
hehehehe
tp malas lah,,biase2 pun ok kan kawan2 semua
bab kata orang simple but nice,,,betul ke idak bi aku ni
maklumlah exam muet x pas...sobsobsob

k lah nak start citer dah ni
are u ready or not
huhuhu
ke x yah cerita,letak gambar je ok gak kan

raya ke 2 tu aku dah keje tau
tapi keje kene bertugas kat rumah boss aku jer
ari raya kedua tu dia dah buat rumah terbuka
jadi aku n geng kene lah bertugas untuk mengawal segala perjalanan majlis tu
chewhhh macam penting je ko
hahahaha....x delah penting sangat tapi time2 macam ni memamg khidmat diperlukan
dan atas rasa tanggungjawab serta sayang aku kat bos aku tu aku n de geng bertugas di hari raya kedua dengan rasa hepi jer
pengakuan ikhlas ok

kalo nak dikira penat memang x usah cakap lah
tapi dalam penat tu,,keseronokan tu tetap ade
jadi buat keje puan rase hepi dan bahagia jer kan...
kami berkampung dirumah bos kami dari pagi sampai lah maghrib

ni muke pempuan yang over penat :P
eh sebelun terlupa...ade orang kate muke aku merah ari tu
wah memang x makan saman betul
malu lah i uuuuuuuuu
gedikssssssssss..........

raya ketiga plak aku x kemana - mana pun
kebetulan plak tu tok saudara aku meninggal
jadi lepas melawat dan selesai segala urusan jenazah
kami gerak beraya kerumah mak sedara aku
n kat sana kami berkumpul jumpe sedara mara yang lama dah x jumpe

see aku ngan budak2 lagi
aku ni muke jer garang
tapi ati baik tau
heheheh...terferasaan plak saya...aauuuwww
huhuhu
ni anak2 dua pupu saya
mak - mak diorang ni memang rapat ngan kuage aku
jadik aku pun dah anggap arasy ngan aisy ni dah mcam anak sendiri heheheh

saja je nak tayang baju raya ketiga
ok tak...pedulik apa kalo x ok,,,asal aku soke hehehe
korang ade ke baju macam aku huhuu

ermmm dah panjang beno entry kali ni
xpe sikit lagik nak kasik cerita raya ke keempat
ni lagi dahsyat tau
penat ya ampun
dahlah malam tu buat persiapan pukul dua pagi baru balik
esoknye kul 7 pagi dah gerak ke opis untuk sambuatan raya kat pejabat plak
fenat sangat...aku bukan nak merungut tau
just nak kongsi jer
jangan ade yang salah paham plak
kate keje kan
harus jujur,amanah,fatanah semua tu huhu


mana lagi lawa saya ngan along
hahahah....soalan maut ni
ok saya dengan x malunye nak jawab ok
saya comey......hahahaha
along cantik berseri hahahahaha
ehhhhh...kene lah adil dan saksama kankankan long..........

ni plak gambar kami warga ict dun telemong
seeee.....aku paling besar
kenapa jadi mcam tu ek
padahal mamat lagi besar dari aku kan
owhhhh faktor gambar...
hahahaha dan lagi slahkan gambar ko neh
saje ambik ati diri sendiri
nak harapkan orang lain nak ambik hati hampeh kan
jadi buat2 lah gembirakan hati sendiri

mamat jangan marah ye
i gurau2 jer ;P

ermmm rasenye cukup setakat ni dulu cerita raya
raya yang seterusnye kalo aku rajin aku buat lagi sampai korang muntah ijau
kenapa orang selalu cakap sampai muntah ijau ek kalo nak menunjukkan tahap kepuasan
atau sesuatu yang berulang2 sehingga orang naik boring
nape ekkkk

k chow dulu
c u!!!!!

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)