Tuesday, September 21, 2010

jadi ke tak jadi

aku x kira
nak jugak aku bercerita satu cerita ni
hahahaha
kejadian yang berlaku diakhir2 ramadhan gak ni
kami pegi berbuke puasa kat kenyir
macam resort cam gitu ah

tapi nak dijadikan cerita lah
memang aku hampir tak pegi tau
yelah selalu nyer aku kan numpang along jer ke mana2
kete x de lagi
sobsobsobsob
insyaAllah setahun dua lagi ade lah tu
nak kumpul pitih dulu huhu
korang doakan aku yer
cepat2 simpanan aku tu jadi bukit


ehhhh tersasul plak
pastu along x nak pegi tau
adelah sebab musabab yang menyebabkan die x nak pegi
tapi sebab2 tu aku x leh lah cerita kat sini
bahaya...auwwwwwwwwwwwww

pastu aku macam wisau jer
aku ke sebab die tak nak pegi
sebab sebelum ni memang die beriye2 nak pegi
serba salah aku dibuatnye
dalam ati...janganlah kemarahan along lame....
aku marah gak kalo pasal tu
tapi kemarahan aku dah reda
dan along baru jer tahu tentang cerita tu
sebab tu die bengan jerkkkk

dalam dok doa2 tu kan
tingggggggggggggggggg

Along : saa kite nak gi dok petang ni

padahal dah banayk kali die tanye saya

saya : ikut jer

Along : kalo dok gi kan sian ke member2 kite

Saya : long awok cakap molek ket, awok nak gi ker ni ( mata dah berkaca - kaca ni)

aku guna dialek terengganu ni,,,harap paham semua k

Along : saa,,,kite gia ah

saya : Alongggggggggggggggggggggg..........

aku bukan sedih sebab aku boleh pegi kenyir,,,tapi aku sedih as a friend aku dah faham siapa sebenarnye along ni...
aku tahu kemarahan die tak lama
dan die marah bersebab

dan aku dan along pun pegilah ke kenyir wiff our brother piee
thanks bang piee datang ambik kitorang kat kuala telemong tau
terima kasih daun keladi
esok2 datang lah ambik lagi huhuhu

dan lepas tu die terus ok jer

Syukur Alhamdulillah............

ni semua gambar ngan anak2 buah yer
ni afiq..budak yang nak sangat aku jumpe
malu2 kucing ok budak ni
nak ajak ambik gambar pun susah
tapi kalo mama die ade senyum sampai telinge time ambik gambar
nyampah tau


ni plak adek bi
die ni memang dah biase ngan aku
nk cubik2 je pipi tembam tu
huhuhu
ni abang long
abang si adek bi tu lah
die sangat ok
kate kan dah besar
dah masuk tadika pun
jadik nak tangkap gambar dalam apa gaya sekalipun ok jer


ni plak anak brother taruni k
bro taruni yang gambar kat atas tu ek
gambar yang i ngan abang long tu
x sempat nak tanye name anak die
sogan lah ngan wife die
reasonnnnnn.... sebab x biase
huhu
boleh kan aku cakap macam tu
:P


korang tengok lah betapa semangat aku makan
macam - macam
kalo boleh semua makanan nak makan
tapi paling aku suke chesee tart tu
fuhhh best woooo
3 bijik aku makan k

so inilah cerita pada entry kali ni
macam mane ok tak
rase nye ni last entry yang ade kaitan ngan puasa dan raya
esok aku nak update cerita lain plak

ok,,,moga2 persahabatan kami kekal
dan berterusan dengan perkara yang baik2 jer

kire2 macam hepi ending gitu
hahahah

bye,,,

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)