Thursday, September 30, 2010

saje-saje

huhhhhhhhhhhhhh
tajuk memang x leh tahan uuuuuuuuu
ntah lah
aku pun x paham lah sekarang ni
macam2 aku nak luahkan apa yang aku rase sekarang ni
tapi pada sapa
kata ramai kawan...
yes that right...
tapi aku macam malas plak nak paksa2 orang dengar aku punye bebelan ni
hehehehe,,,sian aku kan
dah lah kekasih hati xder
kepada sape lah aku nak mengadu nasib
hahahahahahahah
sangat overrrrrrrrrrrrr ok

x delah......
aku saje je nak membebel di blog sendiri
sekadar nak meluahkan apa yang aku alami sekarang
pasal ape ekkkk
nonononono...bukan masalah ok
tapi kehidupan realiti yang aku sedang alami sekarang ni
yelah selama tak sampai setahun aku dalam arena kerje ni kan
aku rase dah macam2 bende yang aku jumpe
especially perangai manusia
macam2 lah...dan kalo aku tak tulis kat sini pun aku rase korang semua dah boleh list kan segala mak nenek perangai manusia ni
ntahlah...

tibe2 aku teregat satu pesanan daripada lecturer aku masa kat UM dulu
dia cakap,,dalam kerje kite kene hati2
tak semua orang boleh terima kite
dan dalam kerja jugak ada kawan makan kawan
that mean....kat depan ko punyalah baik
pijak semut tak mati..tapi kat belakang ko,,,lain plak jadinye

aku kalo pikir-pikir sangat takut ok
takut kalo dikhianati...........
tapi mintak dijauhkan lah semua tu
aku nak jadi pekerja yang boleh bekerjasama dengan semua orang
nak jadi orang yang boleh memberi manfaat kat orang lain gak
dan sekarang aku sedang kearah itu
dan aku harap tolonglah aku wahai orang2 yang ade disekeliling aku sekarang

ermmmmm
macam serius je bunyinye aku neh
hhuhuhuhu
xpekan beregat sebelum kene
jangan kalo dah terlajak baru hegeh2 nak betulkan keadaan
huhu....

itulah ragam manusia
rambut sekarang pun dah tak sama hitam inikan pula hati manusia ni
hahahhahaha,,,betul ke tak ayat aku ni yer
jadi berhati - hatilah semua kawan2 sekalian

ok dah2..........
malas nak cakap lagi bab2 keje ni
sekarang aku nak citer sal keghidupan aku sekarang
pendek kata dalam perhubungan dengan kawan2
Alhamdulillah......
dimana2 je aku berada
aku diterima baik oleh kawan2
dari zaman sekolah,zaman u dan sekarang pun aku rase aku diterima oleh kawan2 aku
mekasih sangat2 semua
kalo nak cerita sal kawan2 memang banyak
nantilah kalo ade mase aku buat entry sal semua member2 aku
hehehehe rajin ke ko :P

tapi kan aku rase aku skarang ni dah lain lah
banyak dah perubahan yang berlaku
dari segi penampilan,,,pergaulan....
aku rase aku dah up lah sikit
takpe kan...perubahan untuk kebaikan
dan terima kasih jugak untuk kengkawan semua
yang ajar aku semua tu

tegur dan bgaitahulah aku kalau aku silap..
sesungguhnye aku insan yang lemah
kenapa tibe2 je aku rase sesuatu.........

sedeyyyyyyyyyyyyy

sobsosbsobsobsob.................

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)