Tuesday, September 7, 2010

masih disini

hari ni baru aku dapat mengadap pc ni dengan sepenuhnya
rasa bahagia jer huhuhu
ramadhan dah nak sampai ke penghujung
pejam celik pejam celik
kejap je mase berlalu
ntah lah kawan2 semua
banyak mane tah pahala aku dibulan yang mulia ni
aku ni bukanlah sebaik2 manusia
namun aku harap kerahmatan serta kebahagiaan sentiasa menjadi milik aku dan jugak orang - orang yang tersayang yang berada di sekeliling aku sekarang ni
ehhh...ntah kenapa aku rase semacam je ari ni
gembira pun tak...sedih pun tak
peliknyeee aku ni..........
budak yang dalam dilema :P

oklah kawan2 semua
saje je nak kongsi ngan korang kenapa dah lama gakkan aku x update blog ni
sebenarnya aku sibuk kerja
sumpah,,,,
sibuk sampai x de masa nak melayan blog tercinta ni
sape2 yang keje dalam bidang aku ni je tahu situasi sebenarnya dan cara kerja aku dan kengkawan sekerja sekalian
sepanjang ramadhan ni jer,,berpuluh2 program yang dianjurkan
dan aku terpaksa attend
berbuke puase pun kadang2 kat luar
malas aku nak list program2 ni semua
kan ade yang meluat plak huhuhu...

tp aku secara jujur tak kisah dengans semua tu
sebab aku memang suke dan dah jatuh cinta pun dengan keje aku sekarang neh
hehehehe,,,dandan je kan aku ni
tapi betul...sampaikan aku rase takut nak apply kerje lain
takut aku dapat hahahha
bodohnye pemikiran aku ni
padahal belum tentu ko dapat
ko egat ko bagus ke cik saodah oiiiii
huhuhuhu

ni sekarang ni mara pun ade jawatan kosong
korang rase perlu ke aku apply
aku sebenarnya bukan takut sangat aku dapat
boleh aku cakap macam tu?????
hahahaha
xdelah....
sebenarnye aku takut aku x dapat
yelahhh...
aku kalo dah apply mesti aku berharap
aku rase orang lain pun mcm tu gak kan
ko jangan tipu lah kalo ko kate x berharap
dan bile aku berharap dan aku x dapat
offf kosssssssssss aku akan rase keciwaaaa yang amat
yupppppp sangat2....

macam mane ni ekkkk...
mahu tapi kadang2 x mahu
rase macam dah semak nak pikir semua tu

tolonglah aku...........

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)