Tuesday, November 1, 2011

011111

Alhamdulillah
2 tahun lepas waktu dan ketika ni
saya masih terkedek2
malu2 kucing masuk keje
masa tu saya tak tahu nak buat ape
dok jer diam2 kat sebelah member saya yang sorang ni
pastu tetibe buat2 ramah plak
heheheheh
biasala..nak hidup ditempat
harus terima keadaan semasa dengan seadanya kan
kelakau plok kalo dikenang mase tu

and now
pada hari ini
waktu dan ketika ini
hari ni merupakan tahun ketiga aku berada disini
di pusat komuniti bestari.comm kuala telemong
as a excutive information officer :)
Alhamdulillah...
rezeki masih berpihak pada aku
walaupun aku belum dapat lagi keje pamenen ngan govermen
yang suitable ngan degree aku ni
its ok lah
aku leh lagi survive hidup aku ni
leh lagi bagi adek2 tumpang senang
syukur sangat2..
and aku harap sangat dapat lagi terus bekerja disini
dan harap2 jugak lepas ni boleh lah keje tetap
yang lagi menjamin masa depan aku

korang doa2 kan aku ek...
ape2 pun hidup mesti diteruskan...


terimalah senyuman ikhlas daripada tuan blog yang tak berapa nak cun ni :P

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)