Wednesday, November 30, 2011

rasa macam dah jatuh cinta jer :P

ntah kenapa sejak dua menjak ni
dah angau ngan sorang mamat ni
ensem sangat
bagi aku lah
korang aku x tahu lah camner
heheheheh

korang agak2 lah
sape mamat yang aku dah jatuh chenta ni
hahahahah
-



-



-




-



-


-


-


-



-

meh tengok
jangan caci aku tau
test aku x delah tinggi mane
yang ni pun jadi lah
hahahhahahahha
sambil gelak2 syaiton...

isk malu rrrr
tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa







ensemmmm kan
heheheheheh
rase macam jatuh cinta jer
macam jer tau
bukan betul2 pun

 
maka bertuah lah si cantik manis nora danish ni
hahahahhahahhaha

tapi aku bukan lah takat minat membabi bute cam ni
tapi secara jujurnya
aku mmg minat adi putra ni
bagi aje lah watak ape sekali pun
mesti die leh buat
paling aku jatuh cinta watak dia dalam slot akasia
na o mei tu
alah yang die belakon ngan elly mazlin tu
yang dok kat pulau tu
egat tak
kalo x egat nk tolong remind kan
hahahhahah
koser aku.....
 
nak2 sekarang ni die belakon dalam citer tentang dhia ni
so sekarang ni balik keje mengadap tv lah jawabnye
sanggup solat awal2 semata2 nak tgk citer ni
hehehehheheheh
sebelum ni selalu awal jer aku sembahyang :P
sila percaya k

ape2 pun
i fall in love wif u lah
ABANG ZIKIR.....soooooo suwit rite 
hahahahhahhaa

tapi...........
hati aku tetap pada die yang satu
x kisah lah x ensem macam adi putra
tapi die mampu hati aku ni selalu berbunga2
phewitttttt.....

:)

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)