Wednesday, November 30, 2011

selamat tinggal november

jap jer
pejam celik
pejam celik dah habis bulan november
rase macam tak sedar jer masa berjalan
hurmmm esok dah nak masuk bulan 12
lepas tu bulan 1 balik
huhhhh tensi ok
umur dah meningkat lah plak
dah makin berusia aku ni
tua belum yer
just berusia sikit jer hehehehe

kalo aku nak citer balik lah
bulan november ni
macam banyak gak lah berlaku peristiwa yang mungkin membahagiakan aku
syukur sangat2
ntah lah
sebelum ni habis bulan
masuk bulan lain pun
x de aku nak heran
tapi ntah kenapa november 2011 ni
semacam ade sedikit sentimental value lah untuk aku
hihhihihi
dan rase tu of kos aku sorang jer leh rase

korang penah tak tetibe ade rase gembira untuk diri sendiri
bangge sikit2
ade tak
sampai satu mase ko akan rase nak menitik air mate ni
pernah tak macam ni???
hahhhhhhh
macam ni lah aku rase untuk bulan ni
heheheheh

pastu plak
bulan ni aku rase sedikit sesak ngan diri sendiri
mane tak nyer
bulan lepas kan ke gaji awal
so bulan ni serasa macam x dan nak adjust duit nak sampai ke tarikh gaji
huhhhhhh
pening gak
aku bukan ape
just tak biase ngan keadaan terdesak macam tu
sebelum ni
sesusah mane pun aku
duit tak pernah lah tak cukuyp
jimat2 pun leh caver lagi
tapi this month so mencabar k
rase nak pitam pun ade
last2 terpaksa gak kuarkan duit kat tabung haji
ko tahu
aku malu sangat2 nk kuarkan duit kat tabung haji tu
bukan banyak sangat pun saving aku tu
tapi oleh kerana dah terdesak
terpaksa lah aku kuarkan
siap masa nak ambik tu
dah prepare macam2 jawapan
if pegawai bank tu tanye2 something lah
kalo lah kan
tapi x denye heran pun aku kuarkan duit tu
huhuhuhuhu

ape lagi yang special november ni ek
owhhh ni pasal pangai buruk aku sendiri ni
ntah bape kali dah bulan ni aku sentap ngan die
die.....
korang tahu kan sape die tu
buah ati tercinta
i malu nk nyebutnyer
tapi itulah terpaksa sebutkan
huhuhuhu
selalu bikin saya sentap
eh...bersaya plak
hehehehhe
siyessss...ade jer aku ni
padahal bende bukan serius pun
tapi tu lah...
ati ni x leh nak kawal
takut jugak aku ni
lame2 kan orang dah x suke'kan baru padam muke aku 
huuuhuhuhu
tapi ade satu kes aku mmg x leh terima...
tapi aku malas nak panjangkan kat blog ni
n aku mals nak pikir
kalo aku pikir aku jd migrain nanti
hahahahahha

so i think 
the good couple is....
aku leh tolerate satu same lain
terima ape kelebihan n kelemahan pasangan aku tu
n berusaha untuk buat yang terbaik demi cinta aku n die
dah....
itu aje .
citer pasal lain plak..

pastu bulan ni pun banyak keje
sampai tak terkejar aku ngan dua2 keje ni
susah lah nak explain macam mane
tapi aku harap korang paham yer
walaupun aku tak terangkan disini
hehehehhehehe

owhhhh ape lagi yer istimewa november ni...
of kos lah negeri aku ni kehujanan memanjang
tapi rite now
dah ok dah...
ujan sikit2 boleh lah
tapi kalo hujan dah sampai x tahu mane nak tido sebab tempias punyer pasal
ntah lah...
ko byangkan kan kalo tgh tido tu
tetibe air hujan jatuh kat muke
bayangkan
terus hilang mimpi indah di malam hari k
ehhhh tapi musim2 gini
tido adalah paling best
siyes tak tipu
hahahhahaha

ok dah lah yer
nak balik sudah
byeeeeeeeeeeee...

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)