Monday, November 14, 2011

rasa tak percaya

siyes lah wey
rasa tak percaya ni
aku dah leh drive sendiri
x kisah lah terhegeh2 ker
tergagap2 ker
lembap ker
tak pro ke kata orang
yang penting dah leh drive
kete sendiri plak tu
aku x penah mimpi semua ni ok

ehhhh bukan aku nak nunjuk aku dah pakai kete skarang tau
just nak share  feeling aku
semenjak dua menjak ni
heheheehhe
suatu rasa kebanggaan ngan diri sendiri sekarang ni
nak nangis pun ade
nak ketawa pun ade
kelakar sangat

n hasrat aku nak ade kenderaan sendiri sebelum kawin
dah pun tercapai
hehehehehehe
good girl.....

ape2 pun
korang doakan aku yer
selalu dipermudahkan urusan aku didunia n akhirat
aminnnn...

tengah tunggu satu lagi impian besar ni
harap2 dipermudahkan jua urusan tu...

hati bertabahlah kamu yer!!!!!!!!!


No comments:

Post a Comment

komen sikit :)