Tuesday, November 1, 2011

terima kasih sayang

semalam kau hepi sangat
mana tak nyer...aku dapat hadiah
hadiah yang aku x sangka2
dari orang yang aku sayang....
mase dok borak2 dalam kereta
tetiba dia kuarkan sampul surat yang berisi hadiah tu
owhhh saya tak tahu nak cakap macam mane
nak nagis pun ade
tapi saya kaver jugak
tap bagi ape2 reaksi sambil belek2 mende alah tu
dalam ati hanya tuhan jer tahu
hehehheh
rasa nak loncat2 jer
nak peluk die kemas2
bangsa gatalllllll dah ni
hahahhahah

ape hadiah tu?
rahsia ok...
sori lah aku tak nak bagitahu
cume nak bagitahu aku dapat hadiah jer
walaupun tak mahal
tapi cukup membuat kan aku bahagia
thanks sangat sayang....
egat jugak kat saya ni ek..
hehehhehe

korang penah rasa tak macam ni
mesti penah kan
over hepi
sampai tak tahu nak bagitahu rasa tu macam mane
ngadernye aku ni....

yang penting
ade hadiah ker
x de hadiah ker
saya tetap sayang dia.titik.

;)

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)