Thursday, November 17, 2011

alahai mak....

meh nak citer pasal mak aku sikit..
ni citer pagi tadi ni
hehehehheh
nak gelak pun ade
tumpang hangin sekali pun ade
macam ni
pagi tadi...
time mak aku beli kueh
pastu ade sorang mak cik ni
ntah macam mana cakap ikut sedap mulut jer

ermmmmmm
macam ni citer die
alkisahnye...anak die tu penerima bantuan
pastu...ntah macam mane silapnye
tahun ni anak die tak dapat
korang paham lah
sekarang ni semua bende guna internet
bile sistem cakap x leh
maka tak leh nak approve lah permohonan anak die tu
of kos lah kene tengok and cek balik ape ke masalah tu
mesti makan masa lah kan
pastu sorang lagi anak die tu plak penerima jugak
tapi tak dapat nak balik ambik bantuan berkenaan
dah skema ni ayat hahahhaha
pastu aku kan keje berkaitan dengan bantuan2 tu jgk
sedap2 plak mak cik tu mengadu kat mak aku time beli2 kueh tu
nak kondem aku lah tu
huhuhuhuhu

mak aku cakap kalo tanye elok2
cakap betul2
x delah mak aku marah sangat
ni sesedap rase jer cakap orang tak ambik tahu pasal kuage die
die tak pernah terima bantuan...
weyyyyyyyyyyy...plis lah...
ko tu miskin ker
layak ker nak terima bantuan....
anak ko tu of kos lah
sebab die tu ibu tunggal
ko tu ade laki lagi
jadi x yah nak sebok2 k....

pastu kan
terus mak aku hangin
mak aku terus pesan kat die
lain kali jangan cakap macam ni kat depan orang lain
kat depan die xpe ..mak aku leh terima walaupun ati sakit
ye lah kan elok2 dah leh bantuan
terus orang kerat baru ko tahu

pastu boleh plak die cakap
die cakap tu sajer2 jer
x de maksud ape2 pun
sambil gelak2
lagi lah mak aku hangin

mak aku siap pesan lagi kat mak cik tu
cakap tu jangan ikut sedap mulut jer
pikir sikit
mak aku mmg macam tu
die tak suke kalo ko menafikan ape yang ko dapat
jangan menidakkan ape yang ade
so moral value kat sini
cakap biarlah benar
n bersyukur lah dengan apa yang ade


balik jer kat rumah mak aku terus ngadu2
hangin tak hilang lagi tu
aku plak iyerkan jer lah
layan kate orang
hahahhaha
boleh mak aku cakap...susah cakap ngan orang bangsa tak sekolah ni
bangsa mulut lembik
boleh????
laser mak aku kan
mak aku jenis yang tak suke pendam2
kalo die tak suke
die cakap x suker

tapi kan
aku pun tak suke jgk kalo bangsa orang yang selalu sanagt nak menidakkan
ye lah
kalo tanye
dah ade pak we
boleh cakap x de
sape lah nak kat kite ni
pastu tup2 kawin
heyyyy plis lah cakap betul2
x suker tau....
huhuhuhu....
menyampasssss lah aku nagn orang2 gini
huhhhhhh

eh korang jangan ingat mak aku garang n laser plak
mak aku buat semua tu bersebab
die takkan marah orang sesuke ati
kes tadi tu sebenarnye
mak cik tu dah acap kali dah buat macam tu kat mak aku
ye lah,....aku kan keje dalam bidang tu
tu yang die ngade2 ngadu kat mak aku tu
huhuhuhuhu

mak aku baik sangat
very friendly
sabar punyer orang
hehehehehe

tapi sekali die melaser mmg sakit ati jugak dibuatnye
hahahahha
sabau jer lah
dah ko buat silap
as a mother die ade hak untuk menegur kan
x de die x de lah ko tu

i always remember that

love u makkkkk

muah2222222 banyak2 .....



ni lah mak aku
say hai to all mak
hahahahhahaha



No comments:

Post a Comment

komen sikit :)