Thursday, November 10, 2011

tak eksaited pun ni..what hapen to my peeling ni

wahhh
tajuk sangat panjang ok
ehhhhh
samekom..
macam mane raya korban korang
ok lah kan
aku malas nak citer pasal raya
sebab sangat tak rase ape2
ye lah tahun ni aku tak masuk pun ibadah korban
so ape yang nak dirasa sangat kan
tapi daging tatap aku makan
hehehhehee
nak2 plak kekasih ati ade anta daging jugak
owhhhh yang tak hepi dah jadi hepi
huhuhuh
ye lah sanggup datang dari jauh semata2 nak hantar daging barang sekilo dua
wahhhhhhh...sayang bangat2 sama dia
rasa cam nak letak daging tu dalam frame jer
pastu gantung kat dindaing umah
tak pun letak tepi bantal tido
leh tak
hahahahhahahaha
giler sudah aku neh....

ok dah tu cerita selingan sajer
ni baru nak cerita sebenar ni
hari ni merupakan hari yang paling membahagiakan
sepatutnye lah kan
tapi aku tak tahu nape ngan perasaan aku ni
langsung x der rasa hepi ker
eksited ker
rase x sabar ker
ntah....biasa jer
kalo orang lain aku rase malam tadi dah tentu tak nyenyak tido
tapi aku lena jer
siap mimpi2 ok
hahahahahha

pasal eh..
tak paham ni
ke dah putus segala urat keeksaiteddan aku ni
hahahahhaha
perkataan baru tu
sile jangan tiru k

ermmmmm
x suke ah  macam ni
someone plis help me

ok2 aku bagitahu
ari ni kete aku dah sampai
petang kang aku kene gi ambik kat perodua nung
tapi aku ni
knp x de rasa eksaited ke
hape ker
aku rase rilek jer
macam x de ape2 jer

semalam ade lah ngadu2 kat kekasih tercinta pasal ni
pastu leh die jawab kat aku
sebab kete aku tu kecik jer
sebab tu aku tak eksaited
ermmmmm
boley die jawab macam tu
kecik ati aku tau...
hahahahaha
kecik2 pun die jugak nak naik nanti kang
kang aku tampo sekali baru tau
mulut cakap ikut keluar jer
tapi macam x sampai ati plak nak tampo
kata sayang :P
hahahahahhaha

ok lah
tu jer dulu nak bagitahu
nanti kalo terlebih rajin aku citer lagi
harap2 eksaited tu datang lah cepat2 yer....

aikkk
tetibe saya letak gambar ni
sajer sajer jer
maybe saya terindu kat mak buyung ni kot
ok lah....
daaaaaaaaa

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)