Tuesday, December 28, 2010

first time...betul ke tidak ni

siyes,,,saya tak tahu macam mane nak buat kalo orang tag kite
saya dengan tak malunye tanye kat member blog ni
tapi ni tak tahu lah betul ke salah
sumpah tak tahu
hahahahah
harap2 betul lah
almaklumlah,,,saya ni kadang2 lemb.... sikit huhuhuu



Award pertama :
Kepada semua yang merasakan mereka prihatin dan responsif, sila ambil award ini! Anda layak menerimanya. Tagkan seberapa banyak bloggers yang anda mahu dan berikan award ini. Hanya link balik ke catatan ini sebagai respon kepada saya sebagai syarat. Terima kasih...amekkkkk...amekkkk...murah-murah lelong neh..free!!!!



Award kedua :
Stylish bagai lah kunun dapat award ni...hahaha....Dis award kene jawab 2 soklan dulu iaitoo:

1. Mention the kinds 8 of me
*kuat makan...tapi kadang2 dalam sehari rasa tak nak makan... pelik kan...
*suka ketawa besau2 tapi kuat menagis pun yer
*sensitip,,,emo jugak saya neh hahaha
*cepat marah..lepas tu rase bersalah tak tentu pasal
*seorang yang gelabah,,payah weh nak pura2 cool huhuu
*pemalu...wekssssssssss
*nak kurus tapi malas diet...hahahahah
*BELUM BERPUNYERRRRR...;P ....lalalalallaa

2. Sharing this award to 8 people in blog
- setakat ni saya tak ramai lagi kawan2 blog ni,,,jadi nanti2 lah kalo ade kemajuan,,, saya akan
tag kat mane2 member yang saya berkenan heheheheheh



bolehlah kan...

sekian terima kasih

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)