Monday, December 13, 2010

Mashitoh & Abang Hafiz

hai semua
selamat pagi...
rasanya belum terlambat untuk aku wish selamat pengantin baru
selamat pengantin baru mas dan abang hafiz
dua2 orang ni member aku kat UM dulu
mas ni satu bacth ngan aku
abang hafiz ni kira senior kitorang lah tapi lain2 fakulti
macam mane leh jumper???
ermmmm malas nak story yer
harap maaf....

aku tak pegi pun mase kenduri diorang ari tu
yelah nung jauh di sungai petani
aku di terengganu
uiiihhhh jauh beno kan
tapi dari jauh aku dah kirim doa selamat untuk kamu berdua yer

semoga jodoh korang berkekalan
hingga ke akhir hayat
nah aku kasik tengok pengantin baru


korang tengok ehhhh
aku jeles tau
dulu si mas ni badan die bam2 macam aku gak
korang tak caye
nanti kalau ade masa aku letak gambar time aku belajar dulu
heheheeh
tapi oleh kerana nak kawin
die dah berjaya kuruskan badannnnn
aku sangat menjeles tau
terus call die mintak petua
korang rase2 lah
aku boleh tak jadi macam die
hahahahaha


apa2 pun selamat penganti baru mas dan abang hafiz
semoga berbahagia selalu
dapat anak2 yang comel huhuhuhu
jagan lupekan aku tau
hehehehehe

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)