Wednesday, December 15, 2010

tanda lelaki benar2 jatuh cinta

entry ni khas saya tujukan untuk seseorang
seseorang yang saya gelar kakak
saya harap dia baca lah blog ni
walaupun saya tahu,,die amat malas nak membacanya
takpe,,,mane tau kang die terajin baca plak
heheheheh
saya doa banyak2 ni

bukan ape saya rasa entry ni memeng kena lah ngan dia
betul saya tak tipu
sebab perkara dan perjalanan hidup dia dengan sidia tu betul2 berlaku didepan mata saya
hari2 saya lihat
dan kadang2 saya jugak termasuk dalam perjalanan tu
hehehehhe
ade orang kate saya penyibuk

whatever...
asalkan saya boleh memberi manfaat kat orang lain
biar hidup yang suam2 kuku leh jadi seceria sang suria
aiiiii.......
tetibe ayat jadi macam tu
betul ke tidak tu
hahahahahhahaha

k,,,ni saya nak kongsi
tanda2 lelaki benar2 jatuh cinta
hehehehehe

sape2 yang dah jatuh cinta ngan saya
sila angkat tangan :p
hahahahaha

Diantara tanda-tanda lelaki yang jatuh cinta dengan hebat ialah:

1. Dia bersungguh-sungguh melakukan sesuatu untuk kekasihnya dengan rela bukan kerana terpaksa.

2. Dia sentiasa ingin menghiburkan kekasihnya dan berubah menjadi orang yang kuat bercakap.

3. Dia banyak menasihati kekasihnya kerana dia amat menyayangi kekasihnya.

4. Dia berusaha mengongkong kebebasan kekasihnya kerana perasaancemburunya yang meluap-luap.

5. Dia sentiasa takut kehilangan kekasihnya.

6. Dia sentiasa mengawasi pergerakan kekasihnya kerana dia sentiasa berasa curiga.

7. Dia tidak suka ada lelaki lain rapat dengan kekasihnya.

8. Dia mudah merasa cemburu dan sensitif apabila kekasihnya tidak menumpukan sepenuh perhatian kepadanya.

9. Adakalanya dia seperti seorang anak kecil yang meminta perhatian kerana dia mahu kekasihnya melayannya lebih dari orang lain.

10. Dia menjadi orang yang paling rajin dan sanggup membantu kekasihnya melakukan apa saja.

11. Dia pandai merajuk hati kerana ingin dipujuk oleh kekasihnya.

12. Dia akan mengelabah apabila kekasihnya berjauhan daripadanya terlalu lama.

13. Dia sentiasa mempastikan keselamatan kekasihnya.

14. Dia mementingkan kekasihnya daripada dirinya sendiri.

15. Dia kerap bertanya adakah kekasihnya mencintainya kerana dia merasa kasihnya lebih kuat daripada kekasihnya.

16. Dia tidak akan melayan perempuan lain yang tidak ada urusan penting dengannya.

17. Dia cuba meluangkan lebih banyak masa dengan kekasihnya walaupun terpaksa menunggu kekasihnya dengan sabar.

18. Dia membanggakan kekasihnya di depan orang lain.

19. Kalau ditinggalkan oleh kekasihnya, ia akan berasa serik dan tidak percaya dengan cinta perempuan lain namun dia sentiasa mengharap kekasihnya kembali kepadanya.

20. Apabila timbul orang ketiga, dia akan hilang akal dan sanggup berbuat apa saja untuk merebut kembali kekasihnya.

21. Dia menganggap kekasihnya sebagai orang yang paling dipercayainya dan sanggup menyerahkan harta walaupun nyawanya sendiri.

22. Dia tidak akan berlaku curang kepada kekasihnya namun jikalau dia dia berbuat demikian itu bererti hatinya belum 100 peratus mencintai kekasihnya.

23. Bukan semua lelaki sanggup menitiskan airmata hanya untuk seorang perempuan.


sekian........
selamat bercinta kepada sesiapa yang sedang bercinta
hehehehe
dan kepada yang belum tu
sabar yer
egat jodoh,ajal,maut semua ditangan tuhan
kita sebgai manusia harus berusaha dan buat yang terbaik kkkk

tetibe teregat mesej daripada seorang member
merangkap abang angkat, angkat sendiri
hahahahah

ehhhhhh
nak tahu gak ke mesej ape yang die bagi kat aku
jap2222 aku buke anset
hahahaha
tapi i malu lah uuuuuuuuuu

ehhhh xde makne nye
macam ni mesej dia
"cinta takkan datang kalau tak dicari,cinta takkan dapat kalau tak memberi"

boleh die bagi mesej macam tu kat aku
ape2 pun aku sangat menghargainyaaaaa

thankssss a lot lee
always support n wish the best 4 my life...

eiiii cakap omputih lah plak aku
hahahahah

harap2 yang baik untuk aku dan korang jugak

sekian untu kali yang kedua :P



No comments:

Post a Comment

komen sikit :)