Tuesday, December 28, 2010

lunch with mamee monster

aiii korang
buat per tu
heheheh
dah makan lum
oittt ayat macam orang tengah bercinte jer
hahahahhaha

eh korang makan pe lunch tadi
meh aku tunjuk ape aku makan tadi
dah macam budak2 pun ade aku neh
hehehehhe

jengjengjengjengjeng

haaaa
ape korang pikir
macam budak2 tak
heheheheh

x kesah lah macam budak ke hape
yang penting aku nak jugak makan
habis tu...orang2 x budak macam aku neh x leh makan ke mende alah ni

aikkk macam marah jer kan
of kos la weyyy
tadi kan mase aku gi kedai beli mamee monster ni
ade ke tuan kedai tu cakap kat aku
"macam2 budok2 je kamu ni"

kamu????
hahahah
gelak sorang2 aku taip ayat tu
bukan nye ape
aku taip dalam bahasa yang difahami oleh semua orang yer :P
lebih kurang begitu lah bunyinye

aku ape lagi
takkan nak melawan tuan kedai tu
sengih2 lah nampakkan gigi yang elok tersusun ni
hehehehe

x baik menjawab ok

:P

motif:::saya adalah budak baik

lalalalalalalalla

kebaikan mamee monster
-bebas kolestrol...suke222222
-bebas asid lemak trans
-makanan tinggi protein....confius aku hahahah
-makana dengan karotena semulajadi...ntah ape karotena tuhh :P
makanan dengan vitamin E semulajadi

fuhhhhhh penat taip kopi pes dari plastik mamee monster ni

ehhhh,,,share ape salahnye kan
up to u all lah nk makan ke tidak

aku kan suke berkongsi

motip ke 2:::::saya budak prihatin

hahahahha

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)