Wednesday, December 29, 2010

sabar

korang,,,,,,,,,,,,
ari ni aku tak tahu kenapa ngan aku ni
moody jer...
aku pun tak tahu
tak pasal2 tadi aku dah sakitkan hati seseorang yang tak bersalah pun
kenapa lah aku neh
kalo aku nak marah atau sakit ati
perkataan yang keluar kat mulut ni pun ntah ape2
tapi x delah aku mencarut u olllssss
siyessss bukan mencarut k
air mate pun laju2 jer nak turun
huhuhuhu
kate garang
tapi sensitipppp lebihhhh
hahahaha

maksud aku...
kalo aku tengah marah
mesti aku cakap yang bukan2
mungkin aku hamburkan sesuatu kejujuran yang menyakitkan
ke ape ekkkk
aku pun tak tahu
hanginnnn je hari ni
nak kate piyek
hari ni dah hari ke 5 aku piyek

tapi kan...
lepas aku marah tu
23 minit pastu
baru aku boleh pikir secara waras
pastu mesti menyesal

time ni baru lah aku pikir...
kenapa cakap macam tu
kenapa cakap macam ni
nyesalllll lah weyyyy....

kadang2 kalo aku marah aku diam jer
tapi hari ni ntah kenapa aku lain plak
x paham lah dengan diri sendiri

korang tolong aku
macam mane nk jadi lebih penyabar ek
aku ni....

huhhhhh
sedih lahhh kalo egat balik
nyesalllllllllllll sangat....

tulah kan
sebelum jadi x nak pikir
dah jadi baru hegeh2 nak nyesal....

maaf kan aku....

No comments:

Post a Comment

komen sikit :)